سردار کاظمی پور خبرداد:

اجتماع صیانت از حریم خانواده در سراسر گیلان برگزار می‌شود

جانشین سپاه قدس استان گیلان گفت: اجتماع صیانت از حریم خانواده ۲۱ تیرماه در سراسر گیلان برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، سردار مهدی کاظمی پور ظهر امروز در نشست کارگروه حجاب و عفاف استان گیلان با حضور نمایندگان سازمان‌ها و نهادهای این استان در سالن شهدای صالحین سپاه قدس استان گیلان، اظهار کرد: ۱۷ تا ۲۳ تیرماه بزرگداشت هفته حجاب و عفاف در گیلان برگزار می‌شود.

وی افزود: به‌منظور پاسداشت اندیشه و گرامیداشت شهدای فاجعه مسجد گوهرشاد و سایر شهدای مسیر عفاف و پاک‌دامنی و  سالروز حمله رژیم پهلوی به معترضان کشف حجاب از ۱۷ تا ۲۳ تیر به نام  هفته عفاف و حجاب نام‌گذاری شده است.

جانشین سپاه قدس استان گیلان بابیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی برای ضربه زدن به ارزش‌های اسلامی و به‌ویژه حجاب و عفاف در کشورمان برنامه‌ریزی دارند، گفت: دشمن در تلاش برای نابودی و ضربه زدن به بنیاد خانواده است.

کاظمی پور با اشاره به‌ضرورت مقابله با جنگ نرم دشمنان انقلاب اسلامی، تصریح کرد: ۲۱ تیرماه راهپیمایی حجاب و عفاف در سراسر استان گیلان و با حضور اقشار مختلف مردم غیور گیلان به‌ویژه بانوان این استان با عنوان اجتماع صیانت از حریم خانواده برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر ضرورت برگزاری ویژه‌برنامه‌های حجاب و عفاف در سراسر استان گیلان، خاطرنشان کرد: ویژه‌برنامه‌های حجاب و عفاف در اداره‌ها و نهادها، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت و اماکن عمومی برگزار می‌شود.

جانشین سپاه قدس استان گیلان بابیان اینکه حجاب و عفاف علاوه بر آثار معنوی سبب آرمش و امنیت زن است، گفت: حجاب و عفاف ضامن حفظ بنیان خانواده است.

Share