رهنما اظهار کرد:

آرمین هادیپور می تواند بغض فروخفته گیلانیان را در کسب مدال المپیک رفع کند

مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان گفت: امیدواریم هادیپور با کسب مدال، بتواند پس از ۶۴ سال ورزش گیلان را دوباره صاحب مدال المپیک کند تا این بغض فروخفته رفع شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایسنا، مسعود رهنما در مراسم تجلیل از آرمین هادیپور، طیبه پارسا و مهدی پوررهنما قهرمانان تکواندوی گیلان که در سالن المپیک برگزار شد، با اشاره به رشد چشمگیر تکواندو در استان گیلان اظهار کرد: تکواندوی گیلان توانسته در مسابقات مختلف مدال و مقام های بسیار ارزشمندی کسب کند(گزارش تصویری)

مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان با اشاره به سختی ها و مشقت های بسیار کسب مدال به ویژه در میادین جهانی وآسیایی، افزود: پیش از این هم بدلیل افتخارافرینی های ارزشمند این هیات که به واسطه استعدادهای پرورش یافته محقق شد گفته ام که هیات تکواندوگیلان مایه فخر و مباهات کل ورزش استان و آرمین هادیپور نیز بعنوان فخر ورزشکاران تاریخ استان مطرح شده است.

وی با بیان اینکه تکواندو یکی از رشته هایی است که می توان به حضور و موفقیت نمایندگان ورزش گیلان در المپیک ۲۰۲۰ امیدوار بود، گفت: آرمین هادیپور توانست مدال نقره رقابت های جهانی را کسب کند که این اتفاق امیدها را برای موفقیت این ورزشکار در المپیک افزایش داد.

رهنما در ادامه تاکید کرد: انتظار داریم که هادیپور به پیشرفت خود ادامه دهد و در رقابت های المپیک ۲۰۲۰ حضور یابد و با کسب مدال، بتواند پس از ۶۴ سال ورزش گیلان را دوباره صاحب مدال المپیک کند تا این بغض فروخفته رفع شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان با اشاره به وظایف مسئولین در قبال قهرمانان ورزشی، عنوان کرد: حمایت از قهرمانان موجب تشویق آنان می شود و وقتی فراموش می شوند بی شک برای آنان دلسردی بدنبال خواهد داشت.

وی با بیان اینکه قهرمانان ورزشی بی شک برای مزد کار نمی کنند و با عشق و علاقه خود پای در میدان رقابت می گذارند، گفت: مسئولین باید مطالبات این عزیزان را بدانند و محقق سازند حمایت از قهرمانان در سراسر کشور باید بر اساس شاخص مشخصی باشد.

رهنما با بیان اینکه برای اینکه بتوانیم کشور و استانمان را با قهرمان های ورزشی اش به دنیا معرفی کنیم باید برای آن هزینه کنیم، یادآور شد: فراهم نکردن حداقل ها برای این عزیزان به هیچ عنوان توجیه پذیر نیست.

وی در پایان با بیان اینکه باید فرق بین قهرمانان واقعی و غیرواقعی مشخص باشد، خاطرنشان کرد: مسابقات قهرمانی باید با تاییدیه اداره کل ورزش و جوانان برگزار شود تا با رعایت استانداردهای لازم ورزشکاری بعنوان قهرمان بالای سکو رود.

Share