در مراسم کاشت نهال یادمان شهدای آتش نشان

آتش‌نشانان رشت پاداش قبل عید خود را دریافت نکردند| افتتاح ایستگاه آتش نشانی دیلمان

سرپرست شهرداری رشت با بیان اینکه آتش‌نشانان نباید مشکلات معیشتی داشته باشند، گفت: آتش‌نشانان رشت هنوز پاداش قبل عید خود را هنوز دریافت نکردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرامرز جمشیدپور ظهر امروز در مراسم کاشت نهال در سازمان آتش نشانی شهرداری رشت اظهار داشت: آتش‌نشانان قشر زحمتکشی هستند که با جان خود بازی می‌کنند تا جان و مال مردم حفظ شود(گزارش تصویری)

سرپرست شهرداری رشت با بیان اینکه بعد از حادثه پلاسکو همدلی و همراهی مردم با آتش نشانان بیشتر شد و مردم همواره قدردان زحمات آتش نشانان هستند گفت: می‌دانم که آتش‌نشانان مشکلات زیادی دارند.

وی با اشاره به اینکه تعداد ایستگاه‌های آتش نشانی رشت افزایش یافته و مجهزتر می‌شود از افتتاح ایستگاه آتش نشانی خیابان دیلمان تا هفته آینده خبر داد و افزود: ایستگاه آتش نشانی بلوار خرمشهر نیز در دست احداث است و تجهیز و بازسازی ایستگاه آتش نشانی مسکن مهر رشت نیز در دستور کار قرار دارد.

سرپرست شهرداری رشت با اشاره به انعقاد سه قرارداد برای خرید نردبان‌های بلند برای سازمان آتش نشانی رشت اظهار داشت: همچنین در تهیه تدارک ماشین آلاتی هستیم که بتواند در کوچه‌های باریک شهر رشت به‌راحتی تردد کند.

جمشیدپور با بیان اینکه آتش‌نشانان نباید مشکلات معیشتی داشته باشند تاکید کرد: شنیده‌ام آتش‌نشانان پاداش قبل عید خود را هنوز دریافت نکرده‌اند و اولویت ما این است این پاداش معوقه را هرچه سریع‌تر پرداخت کنیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت نیز در این مراسم، کاشت نهال به یاد شهدای گمنام و شهدای آتش نشان را حرکتی مقدس عنوان کرد و افزود: اگر انسان هدفی را دنبال نکند خسران می‌بیند اما هر هدفی نمی‌تواند مقدس باشد.

سید رضا موسوی روزان تصریح کرد: شهدای مدافع حرم که امروز به یاد آن‌ها نهال کاشته می‌شود، زندگی و جان خود را گذاشتند تا به هدفی مقدس که خدمت رسانی به مردم است نائل شوند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری رشت نیز در این مراسم اظهار داشت: گروه دوچرخه سواری انسان‌های سبز دوره‌های مختلفی را در کشور سپری کرده است.

بابک رمضانی افزود: این گروه دوچرخه سواری با شعار پیام هر ایرانی ” یک درخت، همیار طبیعت و حامی محیط زیست” در رشت حضور دارد و کاشت درخت را به یاد شهدای آتش نشانی و شهدای حادثه پلاسکو انجام می‌دهد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری رشت تاکید کرد: باید فرهنگ حفاظت از محیط زیست و حفظ فضای سبز در جامعه نهادینه شود.

 مراسم کاشت نهال یادمان شهدای گمنام، شهدای آتش نشانی و شهدای حادثه پلاسکو با مشارکت شهرداری، شورای شهر رشت و همت گروه دوچرخه سواری انسان‌های سبز در محل سازمان آتش نشانی شهرداری رشت برگزار شد.

Share