دور جدید درگیری لفظی

یادداشت محمود باقری و واکنش ثابت قدم به اظهارات این عضو شورا

پس از آنکه محمود باقری در یادداشتی به حمایت تعدادی از خانواده شهدا از ثابت قدم واکنش نشان داد شهردار رشت نیز در این باره اظهار نظر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سیدمحمدعلی ثابت قدم در واکنش به اظهارات محمود باقری خطیبانی نوشت: شهروندان رشتی با انتخاب خود راه شان را انتخاب کردند، بعضی ها بهتر است به اصالت خود رجوع کنند.
شهردار رشت گفت: «ارزش ندارد به افرادی که وقت مردم را چهار سال گرفته اند برای موضوعات شخصی پاسخ دهم و وقت مردم را بگیرم. البته در راستای حفظ اخلاق، عدالت، دینداری و مردم باید عرض کنم:
۱- معیار ارزش های فکری و اخلاقی قطعاً ایشان نیستند و خانواده های معظم شهدا که ابراز لطف آنها باعث شرمساری و در عین حال افتخار بنده است فرق شعار و تظاهر با عمل را بهتر از عوام فریبان می فهمند و ملاک عمل آنها و مردم عزیز هستند.
۲- قبلاً عرض کرده بودم که مردم پاسخ اینگونه تفکرات را با به کارگیری عقلانیت در روند توسعه خواهند داد که انتخاب شهروندان رشتی در فضایی آرام و سالم نشان داد که مردم راه خودشان را انتخاب کرده و عده ای بهتر است به اصالت خود رجوع کنند.»

محمود باقری چه گفته بود؟

در بخشی از یادداشت باقری بعد از اعلام حمایت تعدادی از خانواده شهدا از ثابت قدم آمده است: «نمی دانم چه کسی به خود اجازه داده است که به عنوان نماینده خانواده های شهدا برای حمایت از شهردار رشت که هیچ نسبت فکری و اخلاقی با شهدا و باورهای «آن ندارد طومارنویسی کند. با این طومار و دیگر خبر سازی های چند ورز گذشته، زنگ خطر را برای شورای پنجم احساس کردم ؛ زیرا شهردار رشت امروز برای بقا تمام قد در مصدر شهرداری به نیروهای اصولگرا و ارزشی روی آورده است و با برگ اصولگرایی، بازی جدیدی را آغاز کرده است که فرجام آن برای شهر رشت فاجعه آمیز خواهد بود و امیدوارم دوستان عزیز ما در مجموعه نیروهای ارزشی در بازی جدید شهردار وارد نشوند و برای بقای وی هم به خود و هم به مردم شهر هزینه تحمیل ننمایند».

Share