در منطقه آزاد انزلی:

گیلان مقام نخست مسابقات قایقرانی ماراتن آبهای آرام‌ قهرمانی کشور را کسب کرد

نخستین دوره ماراتن کشوری قایقرانی آبهای آرام در بخش های کانو و کایاک با حضور ۲۰ ورزشکار از ۸ استان کشور در مجتمع بندری کاسپین منطقه آزاد انزلی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نخستین دوره ماراتن کشوری قایقرانی آبهای آرام در بخش های کانو و کایاک با حضور ۲۰ ورزشکار از ۸ استان کشور در مجتمع بندری کاسپین منطقه آزاد انزلی برگزار شد.

بنابر این گزارش در این مسابقات ۱۲ ورزشکار در رسته کانو کانادایی و ۸ قایقران در رشته کایاک با یکدیگر رقابت داشتند.

 گفتنی است در بخش نتایج تیمی، تیم گیلان توانست با پشت سر گذاشتن رقیبان خود و کسب ۳۴ امتیاز جام قهرمانی را بدست آورد و تیم های همدان با ۲۲ امتیاز  و آذر بایجان غربی با ۱۹ امتیاز پس از گیلان مقام های دوم و سوم این دوره از رقابت ها را از آن خود کردند.

در بخش نتایج انفرادی و در رشته کایاک، مصطفی علیخانی از مازندران، عرفان منوچهری و امیر آقا میرزایی از گیلان به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند و در رشته کانو کانادایی نیز سروش رضویان از تهران، مهرزاد دانیالی از گیلان و علی الماسی از همدان به ترتیب به مقام های اول تا سوم دست یافتند .

در مراسم اهدای جام این دوره مسابقات حسن خسته بند نماینده مردم بندرانزلی و رییس هیات قایقرانی از زحمات سازمان منطقه آزادانزلی در جهت حمایت از رشته قایقرانی و برگزاری مسابقات تشکر و قدردانی داشت و در ادامه افزود: منطقه آزادانزلی با بهره مندی از پتانسیل و زیرساخت های مناسب ظرفیت برگزاری مسابقات قایقرانی در بخش ها و رشته های مختلف را دارد و برگزاری ماراتن کشوری آبهای آرام آغاز فصل جدیدی از همکاری های این سازمان و هیات قایقرانی است.

لازم بذکر است مسابقات قایقرانی آبهای آرام  ماراتن قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در مجتمع بندری کاسپین منطقه آزاد انزلی با حضور رییس فدراسیون قایقرانی ، معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد انزلی، نایب رییس کنفدراسیون قایقرانی آسیا ، رییس هیات قایقرانی استان گیلان و جمعی از مدیران و ورزشکاران و پیشکسوتان قایقرانی منطقه ،استان و کشور  در منطقه آزاد انزلی برگزار شد.

Share