وعده پرداخت ۲۲ میلیارد تومان به کمیته امداد گیلان تحقق یافت

معاون رئیس جمهور با تحقق وعده اختصاص ۲۲ میلیارد تومانی به کمیته امداد گیلان قبل از پایان ماه مبارک رمضان، شهد شیرین محقق شدن وعده خود را به کام این نهاد خیریه نشاند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمدباقر نوبخت در ضیافت افطاری که به میزبانی کمیته امداد گیلان برگزار شد، وعده پرداخت ۲۲ میلیارد تومان به کمیته این استان تا قبل از پایان ماه مبارک رمضان جاری را داد.

نوبخت در ضیافت مذکور تولید و اشتغال را مورد تاکید مقام معظم رهبری دانست و با اشاره به بدهی ۸ میلیارد تومانی کمیته امداد گیلان بابت ساخت مسکن مددجویان اظهار کرد: کمیته امداد بابت راه اندازی دو هزار مسکن مددجویان مبلغ ۸ میلیارد تومان بدهی بانکی و ۱۳ میلیارد تومان معوقات بانکی دارد که قبل از پایان ماه مبارک رمضان پرداخت می‌شود.

وی افزود: برای تهیه جهیزیه ۵۰۰ دختر دم بخت نیز یک‌ میلیارد تومان اختصاص می‌یابد ودر مجموع ۲۲ میلیارد تومان قبل از پایان ماه مبارک رمضان به کمیته امداد گیلان پرداخت می‌شود.
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور خواستار اطلاع رسانی تحقق وعده دولت توسط کمیته امداد گیلان شد.

اکنون وعده نوبخت قبل از پایان مبارک رمضان محقق شد و شهد شیرین این وعده به کام کمیته امداد گیلان نشست.

علیرضا محمدی مدیرکل کمیته امداد گیلان وصول ۲۲ میلیارد تومان وعده نوبخت در زمینه مسکن و جهیزیه مددجویان کمیته امداد را اعلام کرد و گفت: به امید خدا در کوتاه‌ترین مدت و قبل از پایان سال جاری واحدهای مددجویی در اختیار خانواده‌های نیازمند کمیته امداد گیلان قرار می‌گیرد.

محمدی در پیامی از تحقق پیش از موعد مقرر پرداخت ۲۲ میلیارد تومانی قدردانی کرد و خطاب به دکتر نوبخت گفت: «با احترام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات جنابعالی و تقدیر و تشکر از حضور پرخیر و برکت و شرکت در ضیافت اطعام افطاری و همنشینی با ایتام و جمعی از کارآفرینان این نهاد که اثرات ارزشمندی را موجب گردید و مبلغ ۲۲ میلیارد تومان قول مساعدت جنابعالی در خصوص مسکن و جهیزیه مددجویان تحت حمایت؛ به استحضار می رساند مبلغ فوق قبل از موعد وصول شد و امیدوارم در کوتاهترین فرصت اقدام و تاپایان سال مسکن در اختیار خانواده های با کرامت قرار گیرد.

دعای خیر محرومین بدرقه راهتان باد.»

Share