توسط آموزش و پرورش

وضعیت مدارس در روز ۱۳ خرداد مشخص شد

معاون رسانه‌ای مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش از دایر بودن مدارس وجریان داشتن فعالیت آموزشی در تمامی مراکز آموزشی کشور در روز شنبه (۱۳ خرداد ماه) سال جاری خبرداد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایسنا، زهرا اسماعیلی گفت: مدارس و مراکز آموزشی کشور درهفته آینده به غیر از تعطیلات مبتنی بر تقویم رسمی کشور، تعطیل نیستند.

وی با اشاره به نقش بی‌بدیل آموزش و پرورش در نهادینه کردن فرهنگ کار و تلاش مسئولانه و الگو سازی این مفهوم در میان نسل جدید افزود: آموزه‌های دینی و حرکت در مسیر رشد و توسعه و تاکید رئیس جمهور بر اهمیت تلاش و کار مضاعف در دستگاه های اجرایی ایجاب می کند، آموزش و پرورش به عنوان بزرگترین دستگاه اجرایی کشور به همت و پشتکار اقشار فرهنگی و همراهی و همدلی خانواده ها و دانش آموزان به غیر از تعطیلات مبتنی بر تقویم رسمی کشور، کماکان به فعالیت آموزشی و پرورشی خود ادامه دهد.

وی اخبار منتشره در فضای مجازی مبنی بر تعطیلی مدارس در روز شنبه ( ۱۳ خرداد ماه) را تکذیب و تصریح کرد: روز شنبه ۱۳ خرداد ماه تمامی مدارس کشور دایر هستند و فعالیت آموزشی درآن ها جریان دارد.

Share