واکنش رامبد جوان به حواشی شب گذشته «خندوانه»+عکس

رامبد جوان در واکنش به حواشی برنامه شب گذشته «خندوانه» نوشت: «من شب گذشته رامبد «خندوانه» نبودم، بلکه در نقش سرگروه تیم خود بودم و وظیفه‌ام حمایت از اعضای گروه بود.»

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رامبد جوان مجری و کارگردان برنامه «خندوانه» که شب گذشته یکشنبه ۲۱ خرداد در بخش خنداننده شو این برنامه از گروه خود حمایت کرد و از حضار که باید رای می‌دادند درخواست کرد که به یک شرکت کننده از گروه او و اشکان خطیبی رای دهند، در زمان رای‌گیری حضار این درخواست جوان را اجرا کردند. این رفتار جوان واکنش‌های زیادی را در پی داشت.

جوان درباره این رفتار خود نوشت: «سلام عزیزان. نکته‌اى رو با هم مرور کنیم.

ما در طول عمر و زندگیمون نقش‌هاى مختلفى ایفا مى‌کنیم و در هر کدوم قواعد مختلفى رو باید رعایت کنیم که قطعا توضیحش لزومى نداره و براى هممون مفهومه.

بنابراین من به عنوان سازنده «خندوانه» وظایفى دارم که تا به حال به کمک کل گروه «خندوانه» و حمایت و هدایت شما سعى کردم رعایتشون کنم.

و البته به عنوان سرگروه یک گروه هم وظایفى دارم که تا آخرین لحظه باید سعى کنم از پس اجزاء و قواعدش بربیام. یکى از این قواعد حمایت کردنه.

مى‌فهمم که دیشب نسبت به حذف بابک و بالا اومدن بهنام دلخور و معترضین و این حق مسلم و بدیهى شماست و از اونجا که خندوانه رو تا به حال حمایت کردین و همیشه به من مهر و انرژى دادین، توقع نداشتین من خارج از قاعده رامبد «خندوانه» عمل کنم، ولى لطفا فراموش نکنین که در موقعیت من رامبد سرگروه هستم و حق مسلم و بدیهیمه که از تیمم حمایت کنم حتى به اندازه خرج کردن خودم و این یعنى رعایت کردن قاعده بازى و مسابقه. پس همینه که جذابش مى کنه و باعث مى شه شما سر من فریاد بزنین و البته کلى هم فحش بدین(که من هم به روم نمیارم و مثل همیشه خودم رو رفیق شما مى دونم) پس:

١-شما با تمام عصبانیتتون خوشگل‌تر و جذاب‌ترین و این نشون مى‌ده که «خندوانه» و خنداننده شو رو دوست دارین. ولى زیاد هم طولش ندین که براى سلامتیمون ضرر داره.

٢-بابک رفاهى به خندوانه خواهد اومد و براى هممون اجرا خواهد کرد (به عنوان کمدین و نه در مسابقه)

٣-اگر موقعیت مشابهى پیش بیاد باز هم از گروهم حمایت خواهم کرد.

۴-دوستتون دارم.

۵-اگر قواعد یه بازى و مسابقه رو رعایت نکنیم خیلى لوس مى‌شه.

۶-خیلى مخلصم.»

Share