در همایش تجلیل از حماسه سازان ولایت مدار مطرح شد

نوبت دولت است که پاسخگوی مردم گیلان باشد | دروغ‌های انتخاباتی به روایت جعفرزاده

جعفرزاده گفت: مردم گیلان همواره به خوبی تشخیص می دهند و عمل می کنند و این مردم با عقلانیت و شعور کامل به آقای روحانی رأی دادند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، همایش تجلیل از حماسه سازان ولایت مدار به میزبانی غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در پرورشگاه مژدهی رشت برگزار شد(گزارش تصویری)

جعفرزاده در این مراسم اظهار داشت: ایام رحلت امام خمینی (ره) ما را متأثر می کند و بسیار تلخ است زیرا امام برای یک نسل نیست و می تواند تا سالیان سال گفتمان امام باقی بماند.

انتقاد از سخنران مراسم رحلت امام رشت و مصادره خمینی کبیر

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه افتخار می کنیم آقای نجفی استاندار گیلان است و ایشان تشکر می کنم، افزود: متأسفانه در سالگرد رحلت امام خمینی (ره) فردی در رشت سخنرانی کرد که قصد مصادره امام خمینی (ره) برای جناح خاصی را داشت که نباید اجازه دهیم چنین افرادی در گیلان سخنرانی کنند.

وی با اشاره به اینکه امام متعلق به همه است با انتقاد از انتخاب سخنران مراسم سالگرد امام(ره)، گفت: نباید کسی در رشت بیاید و در مراسم امام خمینی (ره) صحبت کند که جناح گیری سیاسی دارد و قصد دارد امام را برای خودش و گروهش مصادره کند.

مردم گیلان با عقلانیت و شعور کامل به آقای روحانی رأی دادند

رئیس ستاد مردمی روحانی در گیلان فعالیت در ستاد مردمی را غیرقابل وصف دانست و گفت: بنده به هیچ جا وابسته نیستم و تشخیص دادم که گزینه اصلح آقای روحانی است. منکر نقص دولت نیستم اما در میان آن گزینه ها بهترین و اصلح ترین فرد آقای روحانی بود. نه با کسی عهد اخوت داریم و نه با کسی دشمنی و بدون اینکه چیزی بخواهم با جان و دل برای ایشان حتی در دهستان ها نیز سخنرانی کردم.

جعفرزاده با بیان اینکه افتخار بنده این است که رشتی و گیلانی هستم، اظهار کرد: در جلسه ای خصوصی که دکتر نوبخت حضور داشتند، به بنده پیشنهاد دادند که یک مسئولیت کشوری بگیرم که قبول نکردم و گفتم می خواهم در گیلان کار کنم. با توجه به شناختی که از مردم گیلان داشتم به ایشان اظهار کردم گیلان در رأی دادن به آقای روحانی جزو سه استان می شود که آقای نوبخت گفتند جزو پنج استان بشود نیز خوب است که خوشبختانه حرف بنده در نهایت تأیید شد.

وی افزود: مردم گیلان همواره به خوبی تشخیص می دهند و عمل می کنند و این مردم با عقلانیت و شعور کامل به آقای روحانی رأی دادند.

نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه می دانم از ما انتقام می گیرد تصریح کرد: اما این انتقام به این زودی نخواهد بود.

ناجوانمردانه علیه برخی مدیران پرونده درست کردند

نائب رئیس فاکسیون مستقلان ولایی با بیان اینکه وظیفه داشتیم مردم را پای صندوق های رای بیاوریم متذکر شد: افزایش مشارکت مردم در انتخابات قدرت جانه زنی را در سطح جهان افزایش می دهد. همه عزیزان برای حضور پرشور مردم تلاش کردند. مثلا آقای حاجتی تلاش بسیاری برای مشارکت حداکثری کرد اما ناجوانمردانه علیه او پرونده درست کردند. اگر ایشان در اتاقش می نشست و مشارکت ۷۰ درصدی شکل نمی گرفت خوب بود؟ از بنیاد شهید تا صنعت و معدن و… تلاش کردند تا مردم مشارکت حداکثری داشته باشند.

دروغ های انتخاباتی به روایت جعفرزاده

جعفرزاده با بیان اینکه بارها گفته ام که اگر دروغ های انتخاباتی را بردارند آنها سه میلیون هم رأی نمی آوردند، گفت: دروغ هایی گفتند که آدم در عجب می ماند.

وی افزود: گفته اند که گاز مجانی به ترکیه می دهیم. با ترکیه قرارداد ۲۵ ساله امضا کرده ایم که هر ۵ سال تمدید می شود و تاکنون دوبار در دادگاه به کاهش قیمت گاز صادراتی محکوم شده ایم. سال ۸۷ علیه دولت ایران رای صادر شد و سال ۹۱ دولت ایران یک میلیارد دلار پول نقد به ترکیه پرداخت کرد اما مجلس و دولت در این دوره تصمیم گرفتند که به جای پول نقد گاز صادر کنیم.آیا این می شود گاز مجانی؟

نماینده مردم رشت در مجلس درباره دروغ پردازی های صورت گرفته در خصوص سند ۲۰۳۰، اظهار کرد: ۱۷ بند اصلی و ۱۶۷ هدف فرعی دارد. یکی پیدا بشو و یک بند را نشان دهد که حرف زا همجنس بازی زده شده است. درحالی که در دولت قبلی کنوانسیون حقوق بشر امضا شد. بررسی کنید ببینید آن بد بود یا سند ۲۰۳۰؟! هیچکسی در این خصوص انتقادی نکرد.

وی افزود: به دروغ گفته اند که زنان مطلقه را به آنتالیا می فرستند. من که حضرت عباسی نرفته ام آنجا خودشان میدانند آنجا کجاست.

جعفرزاده تصریح کرد:به دروغ گفته اند که می خواهند سردار سلیمانی را به آمریکا تحویل دهند. افتخار ایران سردار سلیمانی است. اگر همه ما فدای اسلام شویم اجازه نخواهیم داد که خالی از سردار سلیمانی کم شود.

وی افزود: بنده در این خصوص شخصا از آقای ظریف سوال پرسیدم که خدا گواه است چشمان ایشان پر از اشک شد و گفت دروغ محض است بنده نیز گفتم که از افرادی که این شایعه را پخش کردند شکایت کنید.

نماینده مردم رشت ادامه داد: گفتند رئیس جمهور مسواک ۶۰۰ میلیونی می زند. اگر دروغ حناق بود کجای گلوی اینها را می گرفت.

اصولگرایان گفتمان خود را اصلاح کنند

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ما از کسانی هستیم که می گوییم باید قانون اجرا شود. هرکسی که در سال ۸۸ شعار داد که اصل نظام هدف است ما از او شاکی هستیم. هرکسی که در آن سال سطل زباله آتش زد و خیمه امام حسین(ع) را به آتش کشید باید محاکمه شود اما نباید بهانه کرد که هرکسی مخالف شماست با آنها برخورد کرد.

جعفرزاده در ادامه گفت: به اصولگراها پیشنهاد می کنم که گفتمان خود را اصلاح کنند و مطابق با نیاز مردم حرف بزنند. این مردم نیاز به قیم ندارند.

وی با قدردانی از استاندار فرمانداران بخشداران و مدیران بابت برگزاری انتخابات باشکوه اظهار کرد: در ورزشگاه عضدی رشت گفتم که گیلان وظیفه خود را به خوبی انجام داد. آدم مستقلی هستم و در انتخابات مجلس هم بصورت مستقل وارد شدم و همه کسانی که بنده را حمایت کردند چه امید چه صدای ملت و چه اعتدالیون از آنها سپاسگزارم اما نوکر مردم هستم و حرف مردم را خواهم زد.

اکنون نوبت دولت است که پاسخگوی مردم گیلان باشد

جعفرزاده با بیان اینکه مردم گیلان وظیفه خود را انجام دادند و اکنون باید دولت وظیفه خود را انجام دهد، اظهار داشت: فردا صبح پیش آقای جهانگیری و بعد از ظهر پیش رییس جمهور هستم تا پیگیر مطالبات مردم استان باشم.باید آنها جواب مردمی که جانفشانی کردند را بدهند.

نائب رئیس فاکسیون مستقلان ولایی با اشاره به اینکه برخی می خواهند رهبری و ولایت فقیه را منحصر به خود بدانند، اظهار داشت: برخی خود را ترازوی ولایتمداری می دانند. چتر رهبری بسیار بزرگ است و نباید آن را کوچک کنید زیرا مردم ما همه پیرو ولایت فقیه و رهبری چون آیت الله خامنه ای هستند و هرچه ایشان فرمودند ما مطیع هستیم.

نماینده مردم رشت در پایان با بیان اینکه این افراد باید ترازوی خودشان را عوض کنند و بدانند همه مردم عاشق رهبر معظم انقلاب هستند گفت: همه باید کمک کنیم تا کشوری آباد و ایرانی آزاد داشته باشیم.

لیست امید رشت همه را ناامید کرد / چرا از مردم عذرخواهی نمی کنید؟

به گزارش دیارمیرزا جعفرزاده ایمن آبادی در این مراسم ضمن انتقاد به لیست امید شورای شهر رشت، اظهار کرد: متاسفم برای دوستان بابت این لیست امید که همه را ناامید کرد. چرا از مردم عذرخواهی نمی کنید؟ کجای این لیست شما در دل مردم امید ایجاد کرد؟
جعفرزاده با بیان اینکه تخلفات زیادی در بستن لیست امید شورای شهر رشت انجام شد، گفت: لیستی خلاف قوانین بستید و مردم رشت به شما گفتند که هرچیزی را که خلاف عقلانیت و تدبیر باشد را قبول نداریم و باید از این موضوع درس بگیرید. شما باید می دانستید که نمی توانید چیزی را به مردم تحمیل کنید. حالا هم آمده اید و مدام مصاحبه می کنید و کلیپ پخش می کنید تا دیگران را مقصر جلوه می دهید.

نماینده مردم رشت گفت: بنده نه در شورای اصلاح طلبان بودم و نه در بستن لیست امید دخالت داشتم و تا یک روز مانده به انتخابات صبر کردم تا اصلاح کنند. افراد بسیار شایسته ای بودند که در لیست آنها نیامد. لیستی دادند که از همان اول که پخش شد مردم گفتند این لیست رای نخواهد آورد. خود من هنوز چندتن از کسانی که در لیست بودند را هنوز نمی شناسم. شهرهای بالای ۴۰۰ هزار نفر می بایست دو برابر لیست ارائه می شد. نظرسنجی ها رعایت نشد. افراد را دعوت کردید و دفاعیه گرفتید اما در تصمیم گیری های شما نقش نداشتند. چرا مردم را مورد تمسخر قرار دادید؟! اگر قرار بود ۳۰ – ۳۵ نفر دورهم بنشینید و تحت هرعنوانی لیست بدهید از همان ابتدا می گفتید که کسی از بیرون شما نیاید.

جعفرزاده ادامه داد: قرار بود ۶+ ۵ (متشکل از ۶ سیاسی و ۵ غیرسیاسی) اما چنین نشد و لیست امید مورد غضب مردم واقع شد. مگر می شود شما ادعای اصلاح طلبی داشته باشید ولی در لیست شما اسمی از یک خانم نباشد؟! این چه لیستی است که اقوام را ندیده است. مگر می شود به آذری زبان های مهربان که سال ها در کنارهم مسالمت آمیز زندگی کرده ایم توجه نکرد.
وی اظهار کرد: متأسفانه اصلاح طلبان رشت خوب عمل نکردند و اصلاح طلبی در رشت نیاز به اصلاحات دارد و رسما از بابت این لیست عذرخواهی می‌کنیم.

نماینده مردم رشت با بیان اینکه هرگز لیستی به نام امید و یا اصلاح طلبان برای انتخابات شورا ارائه نکرده است یادآور شد: به چنین کاری نیاز نداشتم اما بنده اشتباه کردم که روز آخر لیست دادم. اگر یک هفته فرصت داشتم نشان می دادم که اصلاح طلبان چه کسانی هستند.

نماینده مردم رشت در خصوص شورای شهر نیز با بیان اینکه در شورای شهر رشت همه تفکرات وجود دارد، گفت: هیچ خط قرمزی نداریم. بنده تابع نظرات شورای شهر هستم چه در انتخاب شهردار و چه در کارهای دیگر و قرار نیست نظر خودم را به آنها تحمیل کنم ولی باید خدمات شهردار فعلی هم در نظر گرفته شود و مجموعه نمایندگان نیز به شورا کمک خواهند کرد.

گفتنی است در این مراسم از جمعی از مدیران و اقشار مردم بابت برگزاری پرشور انتخابات تجلیل شد.
،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،جبار کوچکی نژاد،مهرداد لاهوتی،حسن خسته بند،محمود شکری، ولی داداشی, محمدصادق حسنی, محمدمهدی افتخاری, کاظم دلخوش, منوچهر جمالی, اسدالله عباسی

Share