خبر خوش مدیرعامل منطقه آزاد انزلی برای ملوانی‌ها

موانع قانونی حمایت منطقه آزاد انزلی از ملوان برداشته شد

مسرور نوشت: در پی از مکاتبات وپیگیری بعمل أمده مبنی بر مساعدت مالی بعنوان اسپانسر تیّم فوتبال ملوان و إرجاع این درخواست بنده ازسوی دکتر ترکان به شورای معاونین و مدیران عامل سازمان های مناطق ازاد کشور خوشبختانه با این درخواست بنده موافقت شد.

به گزارش سرویس رصد فضای مجازی دیارمیرزا رضا مسرور مدیرعامل و رئیس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد انزلی از رفع مشکلات قانونی حمایت از ملوان از سوی این سازمان خبرداد.

مسرور در صفحه شخصی اینستاگرام خود با انتشاری تصویری از زنده یاد سیروس قایقران نوشت:

«در پی از مکاتبات وپیگیری بعمل أمده مبنی بر مساعدت مالی بعنوان اسپانسر تیّم فوتبال ملوان و إرجاع این درخواست بنده ازسوی دکتر ترکان به شورای معاونین و مدیران عامل سازمان های مناطق ازاد کشور امروز شنبه مورخ ۲۷/ ۳/ ٩۷ این جلسه برگزار گردید و پس از تشریح درخواست و تاثیراتی که این درخواست در کاهش ناهنجاری اجتماعی و شور و نشاط مردم… خواهد داشت خوشبختانه با این درخواست بنده موافقت شد که جزیئات آن در سایت سازمان منتشر خواهد شد. بدیهی است با أخذ این مجوز قانونی امکان کمک مالی میسر می گردد. شایان ذکر است بدون این مجوز هرگونه کمکی از سوی سازمانها فاقد وجاهت قانونی است. امیدوارم روح سیروس قایقران شاد گردد. التماس دعارضا مسرور».

Share