درخواست قنبرزاده از استاندار گیلان

مجمع مشاورین جوان در فرمانداری‌ها و استانداری تشکیل شود

مجمع مشاورین جوان در فرمانداری ها و استانداری با رویکرد و بهره مندی از تفکر و تخصص جوانان ضمن بهره مندی از تجارب مدیران خدوم و جهادی استان تشکیل گردد تا اندوخته ای برای آینده گیلان و ایران اسلامی باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مشاور جوان شورای اسلامی شهرستان رشت طی نامه ای خواستار تشکیل مجمع مشاورین جوان در فرمانداری‌ها و استانداری شد.

در این نامه آمده است:

جناب آقای دکتر نجفی
استاندار محترم استان گیلان
سلام علیکم
احتراماً ضمن عرض قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان برخود وظیفه دانستم از زحمات و مدیریت مدبرانه جنابعالی و مجموعه همکاران در راستای برگزاری انتخاباتی پرشور در استان گیلان که نشأت گرفته از اعتقاد قلبی و پایبندی گیلانیان همیشه در صحنه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می باشد مراتب تشکر و قدردانی را بعمل آورم. یقیناً انتخابات اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ بیعتی دوباره با آرمانهای امام راحل (ره) و انقلاب بوده که برای جهانیان حامل پیامهای بسیار می باشد و در رأس آن می توان به وحدت و همدلی ایرانیان در سراسر دنیا اشاره نمود.
مشارکت حداکثری و با شکوه مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا بار دیگر عزت و وحدت ملی را به رخ استکبار جهانی کشید و ثابت نمود در نظام جمهوری اسلامی رأی مردم تعیین کننده خط مشی و تفکر حاکم بر جامعه می¬باشد که این مصداق بارز مردم سالاری دینی واز دستاوردهای انقلاب بوده که دراین راستا حضور پرشورجوانان بیداروفرهیخته امریست غیر قابل انکار.
در استان گیلان این شکوه حضور و مشارکت، همسو با فعالیت همه احزاب در کنار هم و با نگرشهای مختلف سیاسی اما با هدف واحد آنهم تثبیت جمهوری اسلامی ایران شکل پذیرفت که این امر محقق نمی گردید مگر با مشی اعتدال و عقلانیت که خود از مواهب دولت یازدهم می باشد.
اکنون که در آستانه گذشت یک ماه از حماسه آفرینی وحدت و همدلی هستیم ضمن تشکر از شما بعنوان نماینده عالی دولت بموجب بهره مندی از ظرفیت جوانان در ساختار مدیریتی استان بعنوان مدیران کل، بخشداران و غیره که نشانه اعتماد دولت به جوانان می باشد، ازآن مقام عالی خواهشمند است دستور فرمائید به منظور استمرار این اقدام شایسته در دولت دوازدهم و هم اندیشی با جمعی از مشاورین جوان دستگاه های اجرایی استان تمهیدات برگزاری جلسه ای با حضور جنابعالی اتخاذ گردد تا بعنوان استان پیشتاز در کشور، مجمع مشاورین جوان در فرمانداری ها و استانداری با رویکرد و بهره مندی از تفکر و تخصص جوانان ضمن بهره مندی از تجارب مدیران خدوم و جهادی استان تشکیل گردد تا اندوخته ای برای آینده گیلان و ایران اسلامی باشد.
در آخر از پروردگار متعال آرزوی توفیق را برای مقام معظم رهبری و خدمتگزاران دولت مسئلت دارم.

سید محمدصادق قنبرزاده
مشاور جوان شورای اسلامی شهرستان رشت

Share