رییس ستاد مردمی دکتر روحانی در لاهیجان

عوامل دولتی و هیات های اجرایی و نظارت کمترین دخالتی در انتخابات نداشتند

بزرگ بشر تاکید کرد: در این انتخابات عوامل دولتی و هیات های اجرایی و نظارت کمترین دخالت را نداشتند و در این مسیر فرمانداری شهرستان لاهیجان ،هیات های اجرایی و نظارت و نیروهای نظامی و امنیتی نقش بسیار مهمی در ایجاد آرامش و فضازی باز سیاسی ایفا کردند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رییس ستاد مردمی دکتر روحانی در شهرستان لاهیجان از همه اقشار و مجریان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در این شهرستان تشکر و قدردانی کرد.
علی بزرگ بشر با تشکر و سپاسگزاری از حضور پرشور مردم شهرستان لاهیجان در انتخابات این دوره از ریاست جمهوری و شوراها اظهارداشت: مردم این شهرستان با مشارکت ۹۰درصدی در این دوره از انتخابات که در بعد از انقلاب اسلامی کم سابقه است برگ زرین دیگری بر افتخارات و حماسه های مردم ایران اسلامی در این خطه افزودند.

وی افزود: وظیفه خود می دانم از طرف سایر اعضای ستاد انتخاباتی دکتر روحانی از همه اقشار مختلف از جمله کسانی که در پای صندوق های رای حاضر شدند و حتی به نامزدهای دیگر غیر از حجت اسلام دکتر روحانی رای دادند و با رای صددرصدی خود مشارکت حداکثری مورد نظر مقام معظم رهبری را تامین کردند قدردانی نمایم.
وی اظهارداشت: این حضور پرشور مردم موجب تقویت نظام جمهوری اسلامی و زمینه آرامش و امنیت در خاورمیانه و جهان را فراهم کرد.

وی جو صمیمیت و دوستانه در رقابت های انتخاباتی در شهرستان لاهیجان را بی نظیر دانست و خاطرنشان کرد: از تمامی کسانی که در برگزاری انتخابات دخیل بودند و با تلاش شبانه روزی آنها روند انتخابات در این شهرستان درست و صحیح و بدون هیچ شبه و خطایی طی شد نظیر هیات های اجرایی و نظارت شهرستان که بسیار تلاش کردند تا این انتخابات به نحو احسن برگزار شود سپاسگزاری می شود.

بزرگ بشر تاکید کرد: در این انتخابات عوامل دولتی و هیات های اجرایی و نظارت کمترین دخالت را نداشتند و در این مسیر فرمانداری شهرستان لاهیجان ،هیات های اجرایی و نظارت و نیروهای نظامی و امنیتی نقش بسیار مهمی در ایجاد آرامش و فضازی باز سیاسی ایفا کردند تا شرایطی فراهم شود که طرفداران و ستادهای نامزدهای انتخاباتی دکتر روحانی و سایر کاندیدها با آگاه سازی و فعالیت های انتخاباتی و تبلیغات درست در رقابت های انتخاباتی و برگزاری شرکت نمایند و زمینه یک انتخابات با شکوه فراهم شود.

وی اظهارداشت: با تایید نتیجه انتخابات توسط مجلس شورای اسلامی و دستگاههای ذیربط نظام جمهوری اسلامی مردم احساس کردند که می توانند در راستای مردم سالاری دینی نماینده واقعی خود را برگزینند.

بزرگ بشر گفت: اعضای ستاد مردمی دکتر روحانی در شهرستان لاهیجان سعی کردند که همگام با جریانات سیاسی اصلاح طلب در کشور حرکت کنند و به هیج وجه در انتخابات شوراها دخالت نداشته باشند و حتی لیستی ارایه ندهند و به آرای مردم که به هر فردی را برگزینند احترام بگذارند.

رییس ستاد مردمی دکتر روحانی در شهرستان لاهیجان تصریح کرد: اعضای این ستاد تمام تلاش خود را بر انتخابات ریاست جمهوری و پیروزی قاطع دکتر روحانی متمرکز کرد و در طی دو هفته فعالیت های انتخاباتی سعی کردند از همه گروهها و مردم اعم از جناح ها و گروههای اجتماعی و سیاسی، سازمان های مردم نهاد و همه اقشار مردم برای همکاری با ستاد دکتر روحانی دعوت کنند.

وی گفت:در مدت دو هفته فعالیت های تبلیغات انتخاباتی دو همایش بزرگ در حهت فعالیت در دو بخش عمده فعال و آگاه کردن مردم مناطق روستایی و جلب آرای خاکستری که معمولا به سختی پای صندوق رای حاضر می شوند برنامه ریزی شود.

وی یادآورشد: با فعالیت هایی تیم انتخاباتی منسجم و پای کار نظیر کمیته های جوانان و اجرایی ستاد روحانی توانستند در مدت کوتاهی در شهرستان اثر گذار باشند.

بزرگ بشر ادامه داد: این فعالیت ها منجر به رای ۷۰درصدی برای آقای روحانی شد و درحالی که این مشارکت در دوره قبل ۵۴درصد بود.

وی اظهارداشت: در دوره قبل انتخابات ریاست جمهوری(یازدهم) ۵۲هزار نفر و در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۸۳هزارنفر از مردم شهرستان لاهیجان با ۷۰و نیم درصد به آقای روحانی رای دادند.

بزرگ بشر یادآورشد:باید همه مردم ایران با هر سلیقه و دیدگاهی که در انتخابات شرکت کردند برای حل مشکلات کشور بویژه جوانان دست به دست هم دهیم و برای ساخت ایران اسلامی و سربلندی نظام جمهوری اسلامی تلاش کنیم.

وی نقش آفرینی رسانه های گروهی اعم از سایت های مجازی، کانال های محلی و مردمی و روزنامه ها که در ایجاد فضایی مناسب و آرام برای بزگزاری انتخابات ذر این شهرستان تلاش کردند نیز تشکر کرد

Share