فرمانده نیروی انتظامی شفت:

عامل ایجاد رعب و وحشت در شهر شفت دستگیر شد

در پی دریافت گزارش مردمی مبنی بر ایجاد رعب و وحشت توسط احدی در سطح شهر، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی و پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرمانده انتظامی شهرستان شفت از دستگیری یک نفر اراذل و اوباش در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ “علی صداقت” در گفت و گو با پایگاه خبری پلیس،در تشریح این خبر گفت: در پی دریافت گزارش مردمی مبنی بر ایجاد رعب و وحشت توسط احدی در سطح شهر، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی و پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.
سرهنگ صداقت افزود: ماموران با حضور در محل مشاهده کردند فردی با حرکات خشن باعث ایجاد امنی و رعب و وحشت برای شهروندان نموده که سریعا دستگیر و به یگان انتظامی دلالت داده شد.
وی با اشاره به اینکه متهم دارای سابقه کیفری در ایجاد رعب و وحشت بر مردم وهمشریان می باشد ادامه داد: متهم ۳۴ ساله با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شد.
فرمانده انتظامی شفت ضمن تذکر و هشدار به افرادی که به چنین اعمالی اقدام و یا فکر می کنند ؛ از شهروندان درخواست کرد با مشاهده چنین افرادی مراتب را از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰اطلاع رسانی نمایند.

Share