پایان ماراتن جذاب لیگ برتر فوتبال استان گیلان:

صعود دخانیاتی ها به جام حذفی فوتبال کشور | پاس گیلان رهسپار لیگ کشور شد

در پایان رقابت های لیگ برتر فوتبال استان گیلان، پاس گیلان با کسب ۵۸ امتیاز ضمن کسب عنوان قهرمانی مسابقات به لیگ دسته سوم کشور راه یافت و پس از این تیم، دخانیات گیلان و مهتاب بافت شفت دوم و سوم شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رقابت های لیگ برتر فوتبال استان گیلان با قهرمانی پاس و نایب قهرمانی تیم فوتبال دخانیات گیلان به پایان رسید.
به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی دخانیات، ماراتن جذاب لیگ برتر فوتبال استان عصر روز پنجشنبه با برگزاری ۵ دیدار زیبا روز آخر خود را پشت سر گذاشت.
تیم فوتبال دخانیات گیلان در حساس ترین دیدار هفته پایانی این رقابت ها برای دست یابی به عنوان نایب قهرمانی و کسب سهمیه حضور در جام حذفی فوتبال کشور، در زمین اختصاصی خود میزبان شهرداری کلاچای بود که توانست طی دیداری پرگل و تماشایی با نتیجه ۶ بر ۲ میهمان خود را از پیش رو برداشته و بدون در نظر گرفتن نتایج سایر دیدارها، با کسب ۵۲ امتیاز نایب قهرمان رقابت ها لقب گیرد.
پژمان خانی، اسماعیل حسین زاده و سجاد اخباری (سه بار) گلزنان دخانیات در این دیدار بودند.
بهروز پورمحمد، بازیکن و کاپیتان سال های نه چندان دور سپیدرود که از محبوبیت خاصی نیز در بین هواداران این تیم برخوردار است، سکان هدایت این فصل دخانیات گیلان که از جمله تیم های ریشه دار فوتبال استان محسوب می شود را در دست داشت. همچنین کریم مهدی زاده بازیکن اسبق منتخب گیلان، سپیدرود و پگاه گیلان و صبای قم به عنوان مربی در این تیم مشعول به فعالیت می باشد.
در سایر دیدارها، تیم فوتبال پاس گیلان که از دو هفته قبل قهرمانی خود را در این رقابت ها مسجل کرده بود در شفت از میزبانش مهتاب بافت ۲ بر یک شکست خورد. همچنین شهرداری رضوانشهر در دیداری یک طرفه ۵ بر یک کادوس ماسال را از پیش رو برداشت. شاهین بندرانزلی با دو گل از سد میزبانش شهرداری ماسال گذشت و ملوان جوان رشت توانست ۱ بر صفر از سد چای لاهیجان عبور کند.
دیدار تیم های شهرداری چوبر و استقلال رشت و همچنین آریای لشت نشا و رهگستران لنگرود به دلیل عدم حضور تیم های استقلال رشت و رهگستران لنگرود برگزار نشد.
در پایان رقابت های لیگ برتر فوتبال استان گیلان، پاس گیلان با کسب ۵۸ امتیاز ضمن کسب عنوان قهرمانی مسابقات به لیگ دسته سوم کشور راه یافت و پس از این تیم، دخانیات گیلان و مهتاب بافت شفت دوم و سوم شدند.

Share