کاظمی به مناسبت سالگرد ارتحال امام(ره) و قیام ۱۵ خرداد

شیوه زندگی امام راحل بهترین الگو برای مسئولین جامعه است

مسعود کاظمی گفت: شیوه زندگی امام راحل بهترین الگو برای مسئولین جامعه است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،رئیس شورای اسلامی شهررشت ضمن تسلیت به مناسبت سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران و قیام ۱۵ خرداد سال ۴۲ اظهارکرد:شیوه زندگی امام راحل بهترین الگو برای مسئولین جامعه است.

مسعود کاظمی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره)درقلب مردم ایران جای دارد تصریح کرد: باگذشت ۲۸ سال از ارتحال ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران همچنان ملت قدرشناس ایران اسلامی در سالگرد رحلت ایشان جهت عرض ارادت و بیعت مجدد به زیارت مرقد امام می روند و با نوحه خوانی و عزاداری اندوه خود را از این هجران نشان میدهند.

وی با اعلام اینکه امام خمینی (ره) بر اندیشه و قلب ملت آزاده ایران و جهان رهبری میکردند یادآور شد: در هیچ کجای دنیا چنین ارادتی از سوی ملتهای جهان دیده نشده است و همه اینها نشان دهنده روح بزرگ و شخصیت مردمی و اندیشه ناب امام راحل است که اینگونه مردم عاشقانه به ایشان ارادت دارند.

رئیس شورای اسلامی شهررشت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و قیام ۱۵ خرداد ادامه داد: برای به ثمر نشستن انقلاب اسلامی ایران خونهای پاک و بیگناه فراوانی توسط مزدوران رژیم پهلوی برزمین ریخته شد و ملت سرافراز ایران اسلامی برای تحقق اهداف اسلام و انقلاب از خود گذشتگیهای بیشماری کردند.

این مسئول با تاکید برسرلوحه قرار دادن سیره و زندگی امام راحل توسط مسئولین جامعه اذعان کرد: ساده زیستی و خدمت صادقانه از خصوصیات بارز امام راحل بود و این مهم موجب عشق و علاقه فراوان ملت به ایشان شده است.

مسعود کاظمی در خاتمه ضمن تسلیت مجدد به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی (ره)وقیام ۱۵ خرداد تصریح کرد: در بیست وهشتمین سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب بار دیگر با آرمانهایش عهدی دوباره میبندیم و امیدواریم سربازان خوبی در دفاع از اهداف اسلام و انقلاب و ولایت فقیه باشیم.

Share