در پی انتشار یک خبر

شفقی: رسانه‌ها در انتقال کلام دقیق و امانت‌دار باشند

فرماندار رشت ضمن رضایت و قدردانی از عملکرد مشاور رسانه‌ای خود در دو انتخابات اخیر گفت: همچنان مصمم هستم تا از تجارب ارزنده وی در حوزه مهم و اثرگذار کارگروه مشاوران رسانه بهره ببرم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سیروس شفقی در گفتگو با خبرنگار ایلنا ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات وعبادات همه مومنان روزه دار از انتشار آگهی و تایید صحت انتخابات شوراهای اسلامی شهر رشت خبر داد.

وی همچنین ضمن قدردانی از همه کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان رشت افزود: در این دوره فرمانداری رشت با تمام توان کوشید تا انتخاباتی با دقت و سرعت عمل و دوری‌گزینی از حواشی برگزار کند که پایان شمارش آراء دو انتخابات و تعداد زیاد کاندیدا در شهرستان رشت پس از ۲۴ ساعت از اتمام رای گیری یکی از افتخارات این دوره به‌شمار می رود.

وی همچنین درباره مصاحبه منتشر شده خود با یکی از پایگاه‌های خبری استان و بیان مطلبی اشتباه درباره  مشاور رسانه‌ای حوزه انتخابیه شهرستان رشت گفت: وی در ایام انتخابات عضو کمیته اطلاع رسانی نبوده و فقط  به عنوان مشاور رسانه ای اینجانب در ایام انتخابات عملکرد بسیار مناسبی را از خود نشان داد که ضمن تقدیر از زحمات وی  همچنان از تجارب ارزنده وی در حوزه مهم و اثرگذار کارگروه مشاوران رسانه بهره خواهیم برد.

نماینده عالی دولت در شهرستان رشت مشاور رسانه‌ای خود وحوزه انتخابیه شهرستان رشت در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را یکی از مدیران رسانه‌ای با سابقه واخلاق گیلان دانست و افزود: وی در مدیریت حوزه رسانه‌ای در ایام مهم و سرنوشت ساز انتخابات به‌رغم بداخلاقی‌های برخی رسانه‌ها توانست به درستی و هوشمندی عمل کند.

 شفقی در پایان گفت: رسانه‌ها در انتقال کلام دقیق و امانت دار باشند.

Share