رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تالش مطرح کرد

سلام دوباره به سینما در تالش نبود | سینما یک معضل فرهنگی است

خوشحال ضمن بیان تعطیلی تنها سینمای تالش در سالهای گذشته گفت: نبود سینما در شهر تالش از عمده معضلات فرهنگی این شهرستان می باشد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بهرام خوشحال رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تالش از اجرای طرح سینما سلام در این شهرستان خبر داد.

وی در ادامه گفت: سینما یکی از ابزارهای فرهنگی است که در رشد وتوسعه فرهنگی جامعه تاثیر گذار است و این هنر به دلایلی جذابیت را برای مخاطب ایجاد می‌کند که اثرات بسیار ماندگار و خاصی را بر جای می‌گذارد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تالش تصریح کرد: گرایش به سینما را باید به صورت هدفمند دنبال کنیم و از این هنر در رشد و تربیت کودکان و نوجوانان، بالندگی جوانان و رشد و تعالی فرهنگ جامعه، بهره ببریم.

خوشحال با اشاره به عدم رغبت مردم نسبت به هنر هفتم گفت: به منظور آشتی مردم با سینما طرح سینما سلام در شهرهای فاقد سینما به اجرا در می آید.

وی اضافه کرد: این طرح طبق توافق به عمل آمده با شورای صنفی نمایش، انجمن سینماداران و شورای مشورتی سازمان سینمایی اجرایی خواهد شد.

خوشحال این طرح را از رویکردهای کاری وزارت فرهنگ ارشاد اسلامی در همه سینماهای کشور خواند و افزود: طرح ملی سینما سلام در تالش از روز های ۱۷ تا ۱۹ خرداد با پخش فیلم های روز سینمای ایران همزمان با تهران و شهرهای بزرگ ایران در محل سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تالش اجرا و روز های سه شنبه ، چهارشنبه و پنجشنبه هفته برای این طرح در نظر گرفته شده است.

خوشحال ضمن بیان تعطیلی تنها سینمای تالش در سالهای گذشته گفت: نبود سینما در شهر تالش از عمده معضلات فرهنگی این شهرستان می باشد.

وی در این زمینه گفت: سینمای تالش با مشارکت بخش خصوصی در حال ساخت است و کار بر روی سازه آن همچنان ادامه دارد.

Share