آیت الله قربانی:

سخنرانی مقام معظم رهبری در ۱۴ خرداد امسال یک کشف اسرار بود

نماینده ولی فقیه در گیلان در پایان درس تفسیر خود گفت: سخنرانی مقام معظم رهبری واقعا یک کشف اسرار بود و هرسال این عبد صالح یک گل تازه ای از راه امام و انقلاب را می شکوفاند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از سفیر سبز، آیت الله زین العابدین قربانی در پایان درس تفسیر خود با اشاره به اینکه درست هست که در درس تفسیر هستیم اما نباید از زمان خود غافل باشیم به بزرگداشت سالگرد ارتحال امام رضوان الله علیه اشاره کرد و گفت: مردم واقعا به امام عقیده داشتند زیرا وقتی با همه کسانی که مصاحبه کردند که چرا مردم اینقدر امام را دوست دارند، می گفتند: صداقت امام باعث این محبت شده است.

وی ادامه داد: براستی امام به آنچه می گفت به آن اعتقاد داشت و عمل می کرد و در طول تاریخ مبارزات تا زمان پیوستن به لقاء الله ذره ای از هدف خود دور نشد و مردم هم الحمد الله خوب قدرشناسی کردند.

نماینده ولی فقیه گفت: آزیادیخواهان جهان انقلاب ما را به قداست شناختند ولی هنوز بعضی از فراعنه ها و قارون های زمان ما برای حفظ خود مسلمانان را به جان هم می اندازند.

وی ادامه داد: همین ماجرای قطر و سعودی و همپالکی هایش که پیش آمد این خود برای دنیای اسلام یک فاجعه هست که این ها برای حفظ خودشان به مار غاشیه یعنی آمریکا پناهنده شدند در حالیکه اینها همه از عوامل آمریکا هستند.

نماینده ولی فقیه گفت: آمریکا در قطر دو پایگاه هوایی دارد، آنها دل شان برای ما نمی سوزد بلکه می خواهند با به جان هم انداختن ملت ها و دولت ها اسلحه های بیشتری به آنان بفروشند خداوند ما را در سایه امام و رهبری ثابت قدم بدارد.

Share