منتخب دوره پنجم شورای شهر رشت

ساماندهی روخانه‌ها و ایستگاه زباله سراوان از اولویت مطالبات مردم رشت است

عاقل منش اقدامات زیست محیطی، ساماندهی روخانه‌ها و ایستگاه زباله سراوان را از اولویت مطالبات مردم رشت عنوان کرد و گفت: رفع ترافیک حاکم بر شهر، راه اندازی رینگ دوم شهری و گسترش فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی از دیگر مطالبات مردم رشت است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمدحسن عاقل منش  اظهار داشت: مردم رشت در ۲۹ اردیبهشت بار دیگر با اعتماد به منتخبان خود حماسه‌ای دیگر را در برگ زرین تاریخ شهر رشت ماندگار کردند.

منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه شورای دوره پنجم باید با کسب تجربه از چهار دوره گذشته در راستای رفع نیازمندی‌های مردم و شهر رشت اقدامات مطلوبی را انجام دهد افزود: مطالبات مردم باید با سیاست‌گذاری در شورا اولویت‌بندی شود.

عاقل منش اقدامات زیست محیطی، ساماندهی روخانه‌ها و ایستگاه زباله سراوان را از اولویت مطالبات مردم رشت عنوان کرد و گفت: رفع ترافیک حاکم بر شهر، راه اندازی رینگ دوم شهری و گسترش فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی از دیگر مطالبات مردم رشت است.

وی با تاکید بر اینکه با برنامه ریزی‌های درست و کارآمد می‌توان در جهت تحقق مطالبات مردم گام مثبتی برداشت خاطرنشان کرد: مطالبات مردم با سیاست‌گذاری، کسب اعتبارات و اولویت بندی براساس نیازمندی محلات شهر رشت در شورای پنجم پیگیری می‌شود.

منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه شورای پنجم باید تمامی تلاش خود را در راستای تقویت فرهنگ سازی جلب اعتماد مردم به‌کار گیرد تصریح کرد: باید با اقدامات تاثیرگذار در شهر، ارتباط بین مردم، شورا و شهرداری را مستحکم‌تر کنیم.

عاقل منش توانمندی، کارآمدی، بومی بودن و تخصص را از اولویت‌های مهم یک شهردار موفق عنوان کرد و با بیان اینکه باید از ظرفیت‌های شهر به‌درستی بهره برد افزود: یک شهردار موفق باید با توجه به نیازمندی محلات، توانمندی لازم را در اجرایی کردن پروژه‌ها داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه مردم در برخی از موارد گلایه‌هایی از شهرداری دارند و شورا به‌عنوان نمایندگان مردم می‌تواند با کسب نقطه نظرات، گلایه های موجود را برطرف کند تصریح کرد: تعامل بین مردم و شورا می‌تواند در راستای رفع مشکلات و نارضایتی مردم در سطح شهر اثرگذار باشد.

منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر رشت، اتمام پروژه‌های نیمه کاره در شهر را از اولویت اقدامات شورای پنجم عنوان کرد و گفت: تکمیل رصدخانه کوشیار گیلانی و استفاده از ظرفیت‌های مطلوب تالاب عینک در راستای توسعه گردشگری از اولویت‌های مهم شورای پنجم است.

عاقل منش با تاکید بر اینکه اصول برنامه محوری در شورای پنجم می‌تواند موفقیت بیشتری را برای شورا به ارمغان آورد خاطرنشان کرد: توزیع امکانات در محلات کم برخوردار و توجه به نقاط محروم و حاشیه نشین در شورای پنجم به‌صورت ویژه مدنظر قرار می‌گیرد.

وی اجرای طرح شورایاری‌ها را موجب تعامل و مشارکت ویژه مردم با شورا عنوان کرد و با اشاره به اینکه طرح مذکور در راستای تقویت این ارتباط تاثیرات چشمگیری دارد گفت: با برگزاری انتخابات شورایاری‌ها در محلات، نمایندگان مردم در محلات می‌توانند با اعضای شورا ارتباط مستقیم داشته و برای رفع مشکلات و معضلات با مشارکت فعال خود اقدامات مطلوبی را انجام دهند.

Share