شهردار منطقه 2 رشت خبرداد

ساخت فضای مکث جدید در منطقه نقره دشت رشت

این فضای مکث در فضایی حدود هزار متر مربع در منطقه نقره دشت در راستای ایجاد زیبایی سازی محیطی در محلات و همچنین ایجاد تعامل و گفت و گوی هرچه بیشتر ساکنین محله ساخته خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شهردار منطقه ۲ رشت از ساخت فضای مکث جدید در منطقه نقره دشت رشت خبر داد.

مرتضی عاطفی عاطفی با اعلام این خبر اظهار داشت: این فضای مکث در فضایی حدود هزار متر مربع در منطقه نقره دشت در راستای ایجاد زیبایی سازی محیطی در محلات و همچنین ایجاد تعامل و گفت و گوی هرچه بیشتر ساکنین محله ساخته خواهد شد.

وی در ادامه افزود: در ساخت این فضا تنها به فضای مکث بسنده نخواهد شد و قرار بر این است با نصب آلاچیق های زیبا در جهت زیباسازی بیشتر و مقبولیت آن در بین شهروندان منطقه اقدام شود.

شهردار منطقه ۲ رشت همچنین خاطرنشان کرد: در این فضا استفاده از گونه های گیاهی و سیستم روشنایی مناسب نیز پیش بینی های لازم انجام گرفته است. مدت زمان اجرای پروژه سه ماه می باشد که امیدواریم با اتمام هرچه سریعتر آن شهروندان از آن بهره لازم را ببرند.

عاطفی در پایان تاکید کرد: پروژه احداث فضاهای مکث عمومی همچنان در دستور کار شهرداری قرار دارد و با تلاش برای ارتقای نقش سکون و توقف در محدوده‌ محلات امیدواریم فضاهای مکث بیشتری را در سال جاری ایجاد کنیم.

Share