لاهوتی خطاب به وزیر ارتباطات:

روند کاری مخابرات گیلان به یک معضل تبدیل شده است

لاهوتی با اشاره به اینکه مدیر مخابرات گیلان فردی مغرور بوده و هیچگونه ارتباطی با مسئولین استان ندارند گفت: ۷۰ درصد تلفن همراه حوزه انتخابیه بنده با مشکل آنتن دهی رو به رو هستند

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مهرداد لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی در ارتباط با روند کاری مدیر مخابرات استان گیلان خطاب به وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات هشدار داد.

نماینده مردم لنگرود خطاب به وزیر ارتباطات اظهار داشت: آقای واعظی شما  دوست خوب بنده اید و ارادت خاصی به شما دارم ولی انتخاب مدیرکل فعلی که به گفته شما کار غلطی بوده مشکلات فراوانی را برای استان و به ویژه شهرستان لنگرود ایجاد نموده است. علی رغم انتقاد استاندار باز هم حضرتعالی التفاطی به این موضوع نداشتید.

لاهوتی با اشاره به اینکه مدیر مخابرات گیلان فردی مغرور بوده و هیچگونه ارتباطی با مسئولین استان ندارند گفت: ۷۰ درصد تلفن همراه حوزه انتخابیه بنده با مشکل آنتن دهی رو به رو هستند و این نشان می دهد این مدیر توانایی بازکردن گرهی از مشکلات مخابراتی استان را ندارد.

نماینده مردم لنگرود در پایان تصریح کرد: شایسته است وزیر محترم ارتباطات در اسرع وقت نسبت به حل معضل فعلی مخابرات استان گیلان اقدام نمایند تا شاهد مراحل بعدی پیگیری موضوع باشیم.

 

Share