واکنش پزشکیان به شایعه مخالفتش با مدافعان حرم

روز حادثه، مجلس را با قدرت اداره کردیم | شیطان بر کسانی نازل می‌شود که دروغ می‌گویند

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در روز حادثه تروریستی مجلس، جلسه را با قدرت اداره کردیم، گفت: اگر مدافعان حرم نبودند، امروز داعش در سراسر این کشور حضور داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از مهر، در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در تذکر شفاهی خطاب به مسعود پزشکیان نایب رئیس اول مجلس که اداره جلسه علنی را بر عهده داشت، گفت: در جلسه چهارشنبه هفته گذشته که حادثه تروریستی مجلس اتفاق افتاد، برادرمان آقای حاجی‌دلیگانی که در سخنان خود شعار «مرگ بر آمریکا» را گفت و جنابعالی هم این را تکرار کردید، برخی رسانه‌ها پس از آن شایعاتی مطرح کردند و شیطنت کردند.

وی ادامه داد: ما از جبهه‌های جنوب و غرب در خدمت شما بوده‌ایم و شما را رزمنده عالیقدر این نظام می‌دانیم که همیشه قدردان سپاه، ارتش و نیروهای مسلح بوده‌اید؛ خواهش می‌کنم جواب این شیطنت‌ها را بدهید.

پزشکیان در پاسخ به این تذکر اظهار داشت: روز چهارشنبه جناب آقای حاجی‌دلیگانی داشتند درباره گزارش حادثه معدن زمستان یورت صحبت می‌کرد که در میان صحبت‌هایش یکباره به شیطنت‌های آمریکا اشاره کرد و شعار «مرگ بر آمریکا» داد و من هم گفتم که این شعار چه ربطی به گزارش معدن دارد.

وی افزود: ما جلسه را با قدرت اداره کردیم و در شرایطی که در کنار ما داعشی‌ها با مسلسل مشغول حمله بودند، کارمان را انجام دادیم.

نایب رئیس اول مجلس گفت: متأسفانه یک عده از رسانه‌ها شیطنت کردند و گفتند که فلانی گفته داعش چه ربطی به آمریکا دارد و گفتند که پزشکیان با مدافعان حرم مخالف است!

پزشکیان با قرائت آیه‌ای از قرآن تأکید کرد: شیطان و آمریکا بر کسانی نازل می‌شود که دروغ می‌گویند؛ ما آماده شهادت بودیم و معتقدیم اگر مدافعان حرم نبودند، امروز داعش در سراسر این کشور حضور داشتند.

وی تصریح کرد: ما از پاسداران عزیزی هم که آن روز مقاومت کردند و نگذاشتند که اینها به صحن مجلس برسند، تشکر می‌کنیم.

Share