معاون اول قوه قضائیه با حضور در گیلان

در سالهای اخیر همیشه چشم به خارج دوختیم | علیه قوه قضائیه فضاسازی زیادی شد

اژه ای گفت: در دوره انتخابات و در سال های گذشته علیه قوه قضائیه فضاسازی زیادی شده بود و علتش این بود که با یقه سفیدها و با کسانی که قدرت و ثروت داشتند برخورد کرد

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت الاسلام محسنی اژه ای در مراسم افتتاح سالن همایشهای دادگستری گیلان با بیان اینکه خدا را سپاسگذارم که در محضر شما و در این خطه مجاهد پرور می‌باشم اظهار کرد: از همه کسانی که مساعدت میکنند تا قوه قضائیه خدمات خوبی به مردم بدهد قدردانی می کنم. از همه مسولین دولتی استان گیلان نیز تشکر میکنم و همه ما باید دست به دست هم بدهیم تا کارها خوب پیش رود.

محسنی اژه ای از مشارکت حداکثری مردم بخصوص گیلانی‌ها در انتخابات تشکر کرد و گفت: این حضور حداکثری بر اتحاد و عزت کشور افزوده خواهد کرد و به جهانیان دمکراسی واقعی را نشان داد و مدعیان دمکراسی را شرمنده کردند.

وی با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و علمای گیلان گفت: سوم خرداد را پشت سر گذاشتیم و به گفته امام خمینی خدا خرمشهر را ازاد کرد. در آن دوره که صدام از همه حمایتهای قدرت جهان برخوردار بود و ازطرفی انقلاب نوپا در ایران بود و تمام پولهای کشور بلوکه شده بود. در چنین شرایطی جلوه حق علیه باطل نشان داده شد و شهرهایی مثل خرمشهر آزاد شد و یک وجه از خاک ایران تصرف نشد و عزت ایران حفظ شد.

سخنگوی قوه قضائیه گفت: ما در پایان ماه شعبان هستیم از اول ماه تا به امروز موفق بودید از تمام دعاها استفاده کردید. در پایان ماه و در استانه رمضان هستیم وباید خودمان را برای ماه خدا آماده کنیم.

معاون اول قوه قضائیه گفت: آن چیزی که سبب شد در مقابل دشمنی های شیاطینی چون انگلیس و امریکا و اسرائیل مردم را نجات داد نشستن به کشتی اهل بیت است. هرکس به کشتی اهل بیت سوار شد نجات پیدا میکند و اگر تکیه نکند از بین میرود حتی اگر پسر نوح باشد. اگر میخواهیم از همه توطئه های دشمن و شیطان نفس در امان بمانیم باید به خدا پناه ببریم است.

محسنی اژه ای تصریح کرد: همه تلاششان این است که ایران در اقتصاد موفق نشود. دشمن متوجه شد که اگر اقتصاد ایران با مشکل مواجه شود میتوانند ایران را در دست داشته باشند و متاسفانه کدهایی را هم از داخل کشور به آنها میدهند. در این سالهای اخیر همیشه چشم به خارج دوختیم و خیلی فرصتها را از دست داریم. اگر چشممان به خارج باشد ممکن است زنده بمانیم اما به چه قیمتی با از دست دادن عزتمان؟ از دست دادن امام حسین زمان و علی زمانمان؟ با هدر دادن خون شهدایمان؟

وی با بیان اینکه کار قضا سخت تر است گفت: اگر همه امکانات را داشتیم باز هم کار قضا خطیر است. تشخیص حق و باطل سخت است. همیشه یک عده ای از ما ناراحت هستند و آنها کسانی هستند که حکم علیه شان صادر میشود و حتی کسانی که حکم به نفع شان صادر میشود باز هم ناراحت میشوند و میگویند یا دیر رسیدگی شده است یا حقشان بیشتر از این بوده است.

معاون اول قوه قضائیه افزود: امروز بسیاری از دستگاه‌ها کارشان را انجام نمی‌دهند و بارش به دوش قوه قضائیه افتاده است.

محسنی اژه ای تصریح کرد: دهها شرکت تعاونی داریم که هیچ نظارتی بروی آن انجام نشده است و همه اینها مربوط به دولت و بانک مرکزی بود و ربطی به قوه قضائیه نداشت اما امروز به دوش این دستگاه انداختند. به خاطر بی توجهی یک رئیس بانک بیش از هزار چک برگشتی به قوه قضائیه ارجاع داده شد.

سخنگوی دستگاه قضا تصریح کرد: دولت می بایست این کار را پیگیری میکرد اما تنها کاری که انجام دادند توبیخ کتبی فرد خاطی بود.

وی گفت: در دوره انتخابات و در سال های گذشته علیه قوه قضائیه فضاسازی زیادی شده بود و علتش این بود که با یقه سفیدها و با کسانی که قدرت و ثروت داشتند برخورد کرد و دلیل دیگر نیز اطاعت از ولایت فقیه است.

محسنی اژه ای در پایان گفت: هفته قوه قضایه را در پیش داریم کارهایتان را از زبان رسانه ها و برنامه ها به مردم بگویید. و مردم متوحه میشوند و خودشان جواب این نامهربانی ها را میدهند.

 

Share