الیاس حضرتی در ضیافت افطاری ستاد مرکزی روحانی در گیلان

در این دولت دیگر نباید قالیبافی‌ها و احمدی‎نژادی‌ها جایگاه دولتی را تصاحب کنند

حضرتی گفت: در این دولت دیگر نباید قالیبافی ها و احمدی نژادی ها جایگاه دولتی را تصاحب کنند مطالبه مردم این است که فقط از مدیران همسو در ادامه راه استفاده شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا الیاس حضرتی در ضیافت افطاری ستاد مرکزی روحانی در گیلان که شامگاه جمعه  با حضور مسئولان استانی و کشوری در تالار راد شفت برگزار شد، گفت: برجام  بزرگترین پروژه تاریخ سیاسی ایران بود  برای این مهم با ۶ قدرت جهانی سینه به سینه و زانو به زانو نبرد کردیم تا به این موفقیت دست یابیم.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به  آرای بالا و پر افتخار دکتر روحانی گفت: مشارکت، بیداری و هشیاری ملت در ۴ سال گذشته فضای عحیبی را در انتخابات امسال رقم زد.
حضرتی مشارکت مردم تهران و دیگر شهر ها را بی سابقه دانست و  تصریح کرد: نظرسنجی ها حکایت از اعلام نظر  روان تر و شفاف تر مردم نسبت به دوره های گذشته داشت.
به گفته وی این نظرسنجی ها بیانگر این موضوع بود که مردم دنبال آرامش هستند و این مهم را نیز در دولت اصلاحات و اعتدال گونه روحانی یافتند و با رای معنی داری زمینه خدمت مجدد اورا فراهم کردند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشازه به هجمه بی سابقه مردم درپای صندوق های رای و رای ندادن برخی افرادی که مدت ها در صف بودند خطاب به وزیر کشور گفت: وزارت کشور باید در مقابل تعداد کم حوزه های رای گیری  و شلوغی صندوق های رای  پاسخگو باشد. وزیر کشور خوب عمل نکرد و بنده از طریق مجلس وزیر را مورد سوال قرار خواهم داد
حضرتی با تاکید بر جوانگرا شدن دولت گفت: دولتی که معدل سن آن بیش از ۶۰ سال باشد به درد مملکت نمی خورد.
وی افزود: گوش روحانی  باید برای شنیدن مشکلات مردم شنوا باشد و اگر جدیت بیشتری در برخورد با مسائل جامعه نداشته باشد امکان حل مشکلات از او گرفته می شود.

این فعال سیاسی در پایان گفت: در این دولت دیگر نباید قالیبافی ها و احمدی نژادی ها جایگاه دولتی را تصاحب کنند مطالبه مردم این است که فقط از مدیران همسو در ادامه راه استفاده شود.

Share