ورود خبرنگار به جلسه استیضاح ممنوع شد

خبرنگاران را به صحن شورا راه ندادند | جلسه غیرعلنی استیضاح به حدنصاب نرسید

رحالی که قرار بود جلسه امروز شورا با حضور خبرنگاران و بصورت علنی برگزار شود به یکباره اعلام شد که جلسه استیضاح غیرعلنی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا صبح امروز صحن شورای شهر رشت در عمارت میرزا خلیل رفیع بار دیگر شاهد استیضاح شهردار رشت توسط شورای چهارم خواهد بود.

استیضاح ثابت قدم درحال صورت میگیرد که شب گذشته دیارمیرزا از یک سناریو برای برکناری شهردار و انتخاب جایگزین او خبر داد(اینجا را بخوانید)

درحالی که قرار بود جلسه امروز شورا با حضور خبرنگاران و بصورت علنی برگزار شود به یکباره اعلام شد که جلسه استیضاح غیرعلنی است.

عدم اجازه ورود به خبرنگاران درحالی صورت گرفت که اصحاب رسانه برای پوشش خبری و تصویری این رویداد طبق دعوت قبلی در محل شورا حاضر شده بودند.

باید دید بستن درب صحن شورا به روی خبرنگاران توسط شورای چهارم رشت که رکورددار استیضاح و سوالات تکراری از شهردار است بنا بر چه ملاحظاتی صورت گرفته است و یا آنها قرار بوده خدای نکرده چه مطالباتی از شهردار رشت داشته باشند که مردم را نامحرم دانسته اند.

۱۰:۲۳ دقیقه: درحالی سیدمحمدعلی ثابت قدم شهردار رشت برای حضور در جلسه استیضاح حاضر شده بود به دلیل غیبت تعدادی از اعضا جلسه به حد نصاب نرسید!

 

Share