مدیر شبکه سه سیما خبر داد:

جانشین مسعود فراستی در «هفت» تعیین شد

پورمحمدی همچنین اظهارداشت: منتقد برنامه حسن حسینی خواهد بود که این احتمال وجود دارد تا آقای فراستی هم در این برنامه حضور داشته باشد. آقای حسینی قبلا هم در برنامه بوده‌اند و به عنوان منتقد حضور داشته‌اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، مدیر شبکه سه سیما از تحولات بسیار جدی در ساختار و محتوای سری جدید برنامه تلویزیونی «هفت» خبر دارد.

«علی‌اصغر پورمحمدی» در حاشیه بازدید از پشت صحنه مجموعه تلویزیونی «پنچری» درباره سری جدید برنامه هفت گفت: این برنامه قطعا پس از ماه رمضان به  روی آنتن خواهد رفت و در سری جدید با تغییرات بسیاری در ساختار و محتوا روبرو خواهیم بود.

وی ادامه داد: در سری جدید برنامه سه بخش نقد، گفت‌وگو و اخبار و رویدادهای سینمایی را داریم که اجرای هر بخش هم بر عهده یک مجری خواهد بود و می‌توان گفت که در مجموع برنامه با ۳ مجری به روی آنتن خواهد رفت که هنوز مشخص نشده است و طی جلسه‌ای که با معاونت سیما خواهیم داشت، بزودی مشخص می‌شود. ضمن اینکه با افراد گوناگونی مذاکره کردیم.

پورمحمدی همچنین اظهارداشت: منتقد برنامه حسن حسینی خواهد بود که این احتمال وجود دارد تا آقای فراستی هم در این برنامه حضور داشته باشد. آقای حسینی قبلا هم در برنامه بوده‌اند و به عنوان منتقد حضور داشته‌اند. هدف برنامه هفت کمک به پیشرفت سینمای ایران است و باید در این جهت گام بردارد. این برنامه، برنامه مستقلی است که زیر نظر هیچ ارگانی هم نیست و برای پیشرفت سینمای ایران آمده است.

مدیر شبکه سه سیما در ادامه با اشاره به تغییر موضوع در برنامه «ماه عسل۹۶» بیان داشت: چرخش موضوعی که در این برنامه دیده می‌شود تا به اینجای کار خوب بوده است و ما راضی هستیم. این برنامه تا الان از این نظر بهتر از سال گذشته عمل کرده است و سوژه‌هایش هم از سال پیش بهتر است.

وی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگاران رسانه‌ها درباره برنامه «ماه عسل» گفت: برنامه «ماه عسل» برنامه‌ای پرمخاطب است که زیر ذره بین قرار دارد و حساس است. امسال هم قرار بر این بود تا به لحاظ انتخاب سوژه و مهمان از سال گذشته بهتر عمل کنند که البته انتخاب موضوع و مهمان بسیار سخت است و در این زمینه گروه تولید فعالیت‌های بسیاری انجام دادند. سوژه‌هایی که می‌بینید از میان ده‌ها سوژه انتخاب شده است. «ماه عسل» برنامه‌ای موضوع محور است که این روزها فکر می‌کنم در حال پیشرفت است.

پورمحمدی در ادامه بیان داشت: از دکور این برنامه ناراضی هستم و دکور برنامه کمی شلوغ است. می‌دانم انتقاداتی هم وجود دارد، اما در این بخش هیچ هماهنگی با ما صورت نگرفت.

وی همچنین درباره اجرای احسان علیخانی گفت: معتقدم برخلاف حرف و حدیث های صورت گرفته درباره اجرای علیخانی و اجبار او به گریه انداختن مخاطب، او نمی‌خواهد مخاطب را به اجبار به حزن و گریه بیندازد.

مدیر شبکه سه با اشاره به کمبود سریال‌های کمدی در تلویزیون گفت: تلویزیون از لحاظ سریال سازی در دوره‌ای عقب افتاد و اگر این توقف وجود نداشت به این شکل نمی‌شد و بر همین اساس باید تعداد نیروهای انسانی را بیش از گذشته سر کار بیاوریم.

Share