توسط سیمای مرکز گیلان؛

تولید تله فیلم «تردید» با محوریت زندگی شهید «املاکی» کیلد خورد

تولید تله فیلم «تردید» کاری از سیمای مرکز گیلان با محوریت زندگی سردار شهید «حسین املاکی» کلید خورد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، طی مراسمی همزمان با سالروز آزاد سازی خرمشهر با حضور مهندس ظهیری مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان، فرمانده سپاه قدس، دادستان رشت، خانواده معظم سردار شهید املاکی و مسوولان استانی ساخت تله فیلم ۹۰ دقیقه ای «تردید» در روستای دست خط محله چماچاه شفت آغاز شد. این تله فیلم پس از ۶ ماه فیلمبرداری در شهرستان های: لنگرود، رشت، کومله، شفت و تپه های لوشان برای پخش از شبکه باران و شبکه های ملی آماده پخش خواهد شد.

تله فیلم «تردید» با مشارکت سپاه قدس گیلان تهیه و تولید می شود.

ظهیری مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان در این مراسم با بیان اینکه هنر ابزار قوی برای انتقال ارزشهای دفاع مقدس است گفت: باید در زمان کنونی که هجمه های دشمنان بر علیه ایران افزایش یافته از ابزار هنر برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی و انتقال ارزشها به ویژه به نسل جوان بیشترین بهره را ببریم.

سردار عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان نیز با بیان اینکه باید یاد و خاطره شهدا را همچنان برای نسل امروز زنده نگه داریم گفت: ایثار و از خود گذشتگی شهدا در سالهای دفاع مقدس ایران امروز  را عزتمند کرد و ما باید این فرهنگ را بیشتر گسترش دهیم.

علی حلوی کارگردانی و رضا سیف پور تهیه کنندگی این تله فیلم را برعهده دارند و در آن از حضور بازیگران مطرح استان و کشور از جمله حسین معلومی و عباس بحری نقش آفرینی می کنند.

شایان ذکر است سردار شهید املاکی در سال ۶۷ و پس از بمباران شیمیایی عراق، با تقدیم ماسک خود به یک سرباز به مقام رفیع شهادت نائل شد. مقام معظم رهبری در ستایش این شهید بزرگوار فرمودند:«شهید املاکی، جانشین لشگر گیلان که توی میدان جنگ شیمیایی زدند و خودش هم آنجا در معرض شیمیایی بود،بسیجی بغل دستش ماسک نداشت،شهید املاکی ماسک خود را برداشت و بست به صورت بسیجی همراهش. قهرمان یعنی این.»

Share