فرماندار ماسال خبرداد

تایید صحت انتخابات شوراهای شهر و روستای شهرستان ماسال

محمود قاسم نژاد با قدردانی از حضور حماسی مردم در انتخابات ۲۹ اردیبهشت اظهار داشت: مرم همیشه در صحنه با حضور حماسی خود در انتخابات بار دیگر وفاداری خود را به نظام اسلامی ایران ثابت کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از روابط عمومی فرمانداری ماسال، محمود قاسم نژاد با قدردانی از حضور حماسی مردم در انتخابات ۲۹ اردیبهشت اظهار داشت: مرم همیشه در صحنه با حضور حماسی خود در انتخابات بار دیگر وفاداری خود را به نظام اسلامی ایران ثابت کردند.

وی با اشاره به حضور کم نظیر مردم شهرستان ماسال در انتخابات، افزود: در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا شاهد مشارکت ۱۰۰درصدی مردم همیشه در صحنه ی شهرستان ماسال بودیم که با حضور پرصلابت خود برگ زرین دیگری در کارنامه ی پرافتخار این شهرستان ثبت نمودند.

فرماندار ماسال همچنین از تایید صحت انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در شهرستان ماسال خبرداد و گفت: پس از بررسی شکایت های واصله از سوی کاندیداهای شورای اسلامی از سوی هیئت‌های اجرایی و نظارت انتخابات شوراهای اسلامی شهر و شوراهای اسلامی در دو بخش مرکزی و شاندرمن، صحت انتخابات شورای اسلامی در شهرهای ماسال و شاندرمن و کلیه ی  روستاهای بخش های شاندرمن و مرکزی مورد تایید قرار گرفت.

قاسم نژاد ادامه داد: از مجموع ۳۲ هزار و ۸۲۱ رای صحیح ثبت شده در شهر ماسال، به ترتیب مصطفی نظری با سه هزار و ۵۸۰ رای، حاجب نجفی با سه هزار و ۱۰۵ رای، سامره یعقوبی با دو هزار و ۹۸۹ رای، مهدی جمالی فرد با دو هزار و ۷۴۲رای و مجید زارع با دو هزار و ۴۵۹ رای به عنوان پنج عضو اصلی شورای شهر ماسال انتخاب شدند.
وی افزود: حافظ شیرازی با دو هزار و ۲۴۳ رای، سید شهروز رضوی با دو هزار و ۱۷۳ رای و نبی اله فرجی با دو هزار و ۱۲۸ رای به عنوان اعضای علی البدل شورای شهر ماسال انتخاب شدند.
همچنین در بخش شاندرمن نیز مرتضی شهبازی با یک هزار و ۶۵۴ رای، حجت الله باباپور با یک هزار و ۵۴۳ رای، سید سجاد ایرانی با یک هزار و ۵۳۹ رای، قهرمان شعبانپور با یک هزار و۴۳۶ رای و فخرالدین شیرین نیا با یک هزار و ۳۸۱ رای به عنوان اعضای اصلی و فرهاد کوهساری با یک هزار و ۳۷۲ رای، بهمن محمدی با یک هزار و ۲۴۴ رای و سید محمدباقر شفیعی با یک هزار و ۲۳۳ رای به عنوان اعضای علی البدل با رای مستقیم مردم انتخاب شدند.

Share