اشجری خبر داد:

برگزاری مراسم سالگرد حادثه ۷ تیر با سخنرانی حجت‌الاسلام سعیدی در رشت

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان گفت: مراسم بزرگداشت سالروز ۷ تیر با سخنرانی ‌نماینده ولی‌فقیه در سپاه‌ در حسینیه حضرت ابوالفضل سپاه قدس گیلان در رشت برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری صبح امروز در نشست ستاد بزرگداشت شهدای هفت تیر در رشت با گرامیداشت ایام شهادت امام علی (ع) اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران از آغازین روزهای پیروزی مورد هجوم توطئه‌های متعدد دشمن قرار گرفته است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی همواره با عنایت خدا، هدایت مقتدرانه رهبر فرزانه و پشتیبانی مردم تمامی مشکلات را از پیش رو برداشته است گفت: بعد از پیروزی انقلاب، سازمان منافقین برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب به ترور شخصیت‌های بزرگ و ارشد انقلاب دست زدند.

اشجری با تاکید بر اینکه سازمان منافقین با پرداختن به نفاق و ایدئولوژی عدم پایبندی به اسلام همواره در صدد ضربه زدن به اسلام و انقلاب بود افزود: این سازمان شوم قصد داشت با ضربه زدن به انقلاب اسلامی جایگاهی را در نظام مقدس جمهوری ایران به‌دست آورد.

وی با اشاره به اینکه سازمان منافقین در خیال شوم بود که اگر سران نظام مقدس جمهوری اسلامی را ترور کند می‌تواند زمینه سرنگونی انقلاب اسلامی را فراهم کند گفت: سازمان منافقین با این تفکر شوم در شامگاه هفتم تیر سال ۱۳۶۰ با افنجار بمب توسط عوامل نفوذی خود ۷۲ تن از یاران انقلاب را به شهادت رساند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با بیان اینکه منافقین در این حادثه تروریستی جمعی از مسئولان قضایی، نمایندگان مردم، اعضای کابینه دولت و در راس آن سیدالشهدا انقلاب اسلامی آیت الله بهشتی را به شهادت رساندند گفت: این حادثه تروریستی خسارات گسترده‌ای را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به‌وجود آورد.

اشجری با تاکید بر اینکه این حادثه علاوه بر خسارات گسترده برای انقلاب نقش به‌سزایی در استمرار انقلاب اسلامی داشت خاطرنشان کرد: از بارزترین پیامدهای حادثه ۷ تیر حفظ هوشیاری مردم و شناخت جریانات انحرافی بود که موجب اقتدار و ماندگاری نظام مقدس جمهوری اسلامی شد.

وی با اشاره به همزمانی سالروز بزرگداشت هفتم تیر و هفته قوه قضاییه تاکید کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای ۷ تیر، افشای چهره کریح منافقین، معرفی ایران به‌عنوان بزرگترین قربانی تروریسم و بازشناسی اندیشه‌های شهید مظلوم آیت الله بهشتی از اهداف بزرگداشت سالروز ۷ تیر است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه طبق بیانات امام خمینی (ره) شهید بهشتی خار چشم دشمنان بود تصریح کرد: خون شهید بهشتی و شهدای ۷ تیر پیکره انقلاب اسلامی را از رسوبات به جای مانده شرقی و غربی شستشو داد و موجب شناخت جریان‌های انحرافی توسط مردم شد.

اشجری با تاکید بر اینکه جامعه امروز نیازمدان مردانی چون شهید بهشتی است خاطرنشان کرد: استان گیلان همواره در صف درخشان دفاع از انقلاب اسلامی پیشتاز بوده و در حادثه خون‌بار ۷ تیر چهارشهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

 وی شهیدان حسن عضدی، سیف اله عبدالکریمی، محمد صادق اسلامی و جواد سرافراز از شهدای گیلانی حادثه هفتم تیر عنوان کرد و گفت: مراسم بزرگداشت سالروز ۷ تیر با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) سپاه قدس گیلان برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان ۶ تا ۱۲ تیر ماه را هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی عنوان کرد و اظهار داشت: سوء قصد نافرجام به مقام معظم رهبری و بمب‌گذاری در دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی قسمتی از حوادث این ایام است.

Share