برگزاری ضیافت رمضان با حضور ۳۰ خانواده بیماران آسیب دیده مبتلا به ایدز در گیلان

مراسم ضیافت رمضان با حضور بیماران آسیب دیده مبتلا به ایدز و خانواده های آنان در بهزیستی گیلان برگزار گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مراسم ضیافت رمضان با حضور ۳۰ خانواده از بیماران آسیب دیده مبتلا به ایدز، HIV مثبت به همت مددکاران سازمان بهزیستی و سمن های غیردولتی فعال در این عرصه، عصر روز سه شنبه ۱۶ خرداد در بهزیستی گیلان برگزار گردید.

این مراسم که با برگزاری برنامه مفرح همراه بود با هدف افزایش امید در این بیماران و تاکید بر ارتقای فرهنگ عمومی در جهت پذیرش اجتماعی این بیماران صورت گرفته است.

همزمان با اجرای این برنامه، مدیر کل بهزیستی به اتفاق مدیران تحت امر خود نسبت به ملاقات با تعدادی از بیماران و خانواده های بیماران مبتلا به ایدز ( HIV (اقدام نمود و به بررسی مشکلات خانواده ها و راههای رفع آن پرداختند.

همچنین مقرر شد که تعدادی از این خانواده ها تحت پوشش مستمری قرار گرفته و مشکلات درمانی ایشان طی همکاری با معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مرتفع گردد.

در این جلسه تنی چند از کارشناسان ارشد و پزشکان و مشاوران مرکز بهداشت استان که در کلینیکهای مثلثی وظیفه درمان این بیماران را برعهده دارند نیز حضور بهم رساندند.

این جلسه بسیار بی پیرایه و در فضایی اطمینان بخش، ضمن حفظ شان و کرامت این بیماران برگزار گردید و به همین دلیل از هر گونه فیلمبرداری و تصویربرداری خودداری به عمل آمد.

Share