سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس خبر داد:

بررسی مشکلات سپرده گذاران کاسپین در کمیسیون اقتصادی با حضور سیف

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: بانک مرکزی موظف به ارائه گزارشی درخصوص جزئیات مربوط به میزان سپرده ها، دارایی ها و بدهی های حساب های موسسه مالی و اعتباری کاسپین شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از خانه ملت، سید کاظم دلخوش اباتری در خصوص نشست امروز کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت:جلسه امروز کمیسیون با حضور سیف رئیس بانک مرکزی درخصوص مسائل و مشکلات سپرده گذاران موسسه مالی و اعتباری کاسپین برگزار شد.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مقرر شد جزئیات مربوط به میزان سپرده ها، دارایی ها و بدهی های حساب های موسسات مالی و اعتباری کاسپین و فرشتگان توسط بانک مرکزی تعیین و به کمیسیون اقتصادی در این خصوص گزارش ارائه شود تا درباره تعیین تکلیف این موضوع در کمیسیون تصمیم گیری شود.

بررسی ارجاع پرونده موسسه مالی و اعتباری کاسپین به قوه قضائیه در کمیسیون اقتصادی

دلخوش اباتری افزود:با توجه به مشکلات و حجم بالای پرونده ها در خصوص موسسات مالی و اعتباری کاسپین و فرشتگان مقرر شد ادامه رسیدگی به این پرونده به جلسات بعدی کمیسیون اقتصادی موکول شود.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود:نظرات نمایندگان کمیسیون اقتصادی درباره اعمال ماده (۲۳۶) آیین نامه داخلی در خصوص ارجاع پرونده موسسات مالی و اعتباری کاسپین و فرشتگان به قوه قضائیه نیز بررسی شد.

Share