رییس ستاد انتخابات حزب اعتدال و توسعه گیلان

برخی تغییرات در کابینه دوازدهم ضروری است | اعتدال؛ بهترین راه ادامه توسعه کشور

نصر ایجاد تغییرات را در کابینه دوازدهم ضروری تلقی کرد و گفت: برای انجام بهتر امورات لازم است تغییراتی در برخی سمت های اصلی ایجاد شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رییس ستاد انتخابات حزب اعتدال و توسعه استان گیلان با اشاره به پیروزی دکتر روحانی در انتخابات ۹۶گفت: پیام حضور شکوهمند مردم در انتخابات ۲۹اردیبهشت، تداوم اعتدال و پرهیز از تندروی در جامعه بود و آن ها مجددا این روش را بعنوان بهترین مسیر ادامه توسعه کشور انتخاب کردند.
به گزارش روابط عمومی حزب اعتدال و توسعه تشکیلات گیلان، ابراهیم نصر در نشست با جمعی از هواداران ستاد مرکزی اعتدالگرایان اظهار داشت: تندروی و افراط گرایی در هر دوره ای بزرگترین سم در اداره کشور است و در صورت تداوم آن جامعه را به بیراهه می برد.
وی افزود: مردم به خوبی در انتخابات گذشته خطرات حضور افراطیون در راس امورات اجرایی کشور را درک کردند و با انتخاب دکتر روحانی به عنوان رییس جمهور، “نه” بزرگی به این افراد و تفکراتشان گفتند.
این فعال سیاسی مسئولیت دولت دوازدهم را سنگین تر از دوره پیشین عنوان کرد و افزود: پیروزی شیرین روحانی در انتخابات ۹۶ بار سنگین تری از مسئولیت را بر دوش دولت جدید گذاشته است و باید تدبیری نو اندیشیده شود تا مردم نیز نسبت به رای هایی که در صندوق انداخته اند آسوده خاطر باشند.
وی همچنین ایجاد تغییرات را در کابینه دوازدهم ضروری تلقی کرد و گفت: برای انجام بهتر امورات لازم است تغییراتی در برخی سمت های اصلی ایجاد شود تا ادامه مسیر پیشرفت و توسعه کشور راحت تر صورت گیرد.

Share