فرمانده انتظامي استان گيلان مطرح کرد:

برخورد پلیس گیلان با روزه خواری و آمادگی کامل برای حضور در سواحل

فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: رعایت اخلاق و شئونات اسلامی آسیب های اجتماعی را کاهش می دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سردار محمدرضا میرحیدری، ضمن تسلیت بیست و هشتمین سالگرد ارتحال بنیاگذار جهموری اسلامی امام (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد با بیان اینکه برهم زدن نظم عمومی و زیر پا گذاشتن ارزش های اخلاقی از هیچ کس در جامعه پذیرفتنی نیست، گفت: پلیس مخالف شادی مردم نبوده اما با اقتدار در مقابل همه رفتارهای هنجارشکنانه می‌ایستد.
این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: حفظ شئونات اسلامی و اخلاقی توسط همه مسافرانی که گیلان را در روزهای تعطیل ۱۴ و ۱۵ خرداد به عنوان مقصد سفر انتخاب می کنند، ضروری است.

وی با تاکید بر اینکه ما پاسدار خون شهداء هستیم، خاطرنشان کرد:‌ ناهنجاری در سواحل موجب تضییع حقوق دیگران و نقض حقوق شهروندی است.
فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به تقارن تعطیلات اواسط خرداد با ماه مبارک رمضان، تصریح کرد: روزه خواری در ملا عام خلاف تمام ارزش های دینی و انسانی بوده و پلیس به عنوان حافظ ارزشهای اسلامی وظیفه خود می داند با این پدیده برخورد کند.
سردار میرحیدری با بیان اینکه دشمن هزینه های هنگفتی انجام داده تا به صورت دقیق و هدفمند فرهنگ جامعه ایرانی را نشانه بگیرد، افزود: زیر پا گذاشتن ارزشهای اسلامی در ایام سوگواری در راس اهداف شوم دشمن است.
این مقام ارشد انتظامی مبارزه با بی نظمی و مفاسد اجتماعی را از اهداف پلیس در تعطیلات برشمرد و اضافه کرد:‌ پلیس با آمادگی کامل در خطوط ساحلی مسافرخیز استان حضور پیدا خواهد کرد تا ناهنجاری ها را به حداقل برساند.
فرمانده انتظامی استان گیلان با تاکید بر اینکه رعایت اخلاق و شئونات اسلامی آسیب های اجتماعی را کاهش می دهد، خاطرنشان کرد: مردم می توانند بهترین یاور پلیس برای حفظ امنیت و آرامش پایدار در جامعه باشند.

Share