برخورد دو قطار در ایستگاه مترو طرشت

در ساعت ۱۸:۱۰ دقیقه دو رام قطار در ایستگاه مترو طرشت با یکدیگر برخورد کردند. از جزئیات حادثه اطلاعی در دست نیست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در ساعت ۱۸:۱۰ دو رام قطار در ایستگاه مترو طرشت با یکدیگر برخورد کردند. از جزئیات حادثه اطلاعی در دست نیست.
این حادثه در حالی رخ داد که قطار مسیر طرشت به سمت فرهنگسرا در ایستگاه توقف کرده بود و هنوز در های قطار باز نشده بود که قطار دیگری از پشت و با سرعت به این قطار کوبید.

مدیر روابط عمومی شرکت بهره‌برداری مترو جزئیات برخورد دو قطار در ایستگاه مترو را تشریح کرد.احسان مقدم در این باره گفت: دقایقی پیش قطاری در ایستگاه متروی طرشت به علت نقص فنی ایستاده بود که یک دستگاه قطار دیگر از پشت با این قطار برخورد می‌کند.

وی با بیان اینکه کارشناسان در حال بررسی موضوع هستند گفت: اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام می‌شود اما آنچه که مهم است اینکه خوشبختانه این حادثه تلفات نداشته است.

تکمیلی:

دکتر پیرحسین کولیوند در گفتگو با ایسنا افزود: عصر امروز در ایستگاه طرشت، قطار مترو از غرب به شرق با قطار متوقف شده برخورد کرد و با اعلام این حادثه، بلافاصله عوامل اورژانس به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۴۸ مصدوم شناسایی و خارج شده‌اند و اقدامات درمانی لازم برای آنها انجام شده است. همچنین اغلب مصدومان به صورت سرپایی درمان شدند. تاکنون هفت مصدوم نیز جهت دریافت خدمات تکمیلی به بیمارستان منتقل شدند.

به گفته سرپرست اورژانس کشور برخی مصدومان نیز به درخواست خودشان برای بررسی بیشتر به بیمارستان اعزام شده‌اند.

کولیوند گفت: دو دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۳۰ دستگاه آمبولانس و دو دستگاه موتورلانس به محل فراخوان شدند و خوشبختانه این حادثه مصدوم بدحال نداشته است.

وی تاکید کرد: ۴۰ نفر از مصدومان به بیمارستان‌های حضرت رسول، شریعتی و امام خمینی منتقل شدند.

کولیوند افزود: حال عمومی همه مصدومان مناسب است و در ساعات آینده از بیمارستان مرخص می شوند.

Share