امیر دریادار سیاری در محفل انس با قرآن کریم:

اگر منسجم و متحد باشیم دشمن فکر حمله به ما به سرش خطور نمی‌کند+ گزارش تصویری

امیر دریادار سیاری گفت: وقتی همه مردم با هم باشند، اتحاد و همدلی و هماهنگی در بین آنها وجود داشته باشد قطعا امنیت در کشور برقرار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا با حضور امیر سیاری، فرمانده ناوگان شمال، رییس عقیدتی سیاسی نداجا، امام جمعه انزلی جانشین پلیس گیلان، فرمانده مرزبانی گیلان مراسم محفل انس و تدبر در قرآن در مسجد رسول اکرم(ص) نداجا برگزار شد.

اگر منسجم و متحد باشیم دشمن فکر حمله به ما به سرش خطور نمی‌کند

امیر دریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش در این محفل نورانی با بیان اینکه در ماه رمضان این جلسات در همه پایگاه ها برگزار می شود، تصریح کرد: امنیت در کشور ما پایدار و مناسب است و این در حالی است که در اطراف ما دشمنان اسلام ناامنی را به وجود آورده و همه تلاششان این است که این نا امنی را در کشور ما نیز به وجود آورند و این امکان تا کنون برایشان به وجود نیامده و نخواهد آمد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش اظهار کرد: پیشرفت و رشد در هر جامعه در گرو وجود امنیت است و در صورت نبود امنیت هیچ پیشرفتی در اقتصاد و توسعه آبادانی کشور به وجود نخواهد آمد.

امیر دریادار سیاری گفت: وقتی همه مردم با هم باشند، اتحاد و همدلی و هماهنگی در بین آنها وجود داشته باشد قطعا امنیت در کشور برقرار می شود.

وی با بیان اینکه محور امنیت در کشور نیروهای مسلح هستند، تصریح کرد: هر چقدر نیروهای مسلح مقتدر، توانمند، هوشمند و پرتلاش باشند نتیجه آن به وجود آمدن امنیت در داخل و خارج از مرزهای کشور است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه رهبری در بحث امنیت تاکید دارند که باید توجه خاصی به آن داشته باشیم گفت: نیروهای مسلح ما برای برقرای امنیت باید توانمندی‌هایی داشته باشد که هر چقدر توان دفاع و بازدارندگی بالاتر باشد امنیت هم بیشتر است.

امیر دریادار سیاری افزود: همه کسانی که در فرامنطقه در فکر دشمنی با جمهوری اسلامی هستند با نگاه به انسجام و اتحاد داخل قطعا حتی فکر حمله و تهاجم به کشور به سرشان خطور نمی کند.

وی مهمترین عامل موثر در ارتقاء توان دفاعی کشور را داشتن نیروی انسانی الهی محور دانست و افزود: رهبری سه شاخصه را ویژگی کار نیروهای مسلح برشمردند که ایمان، دانش و شجاعت است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش ماه رمضان را ماه خودسازی و عبادت دانست و گفت: این فرصت در اختیار ما است که نسبت به شاخصه ایمان در این ماه مبارک بیشتر توجه شود زیرا ارتقاء سطح ایمان و در بقیه شاخصه ها نیز تاثیر بسیاری دارد.

امیر دریادار سیاری در پایان اظهار کرد: قطعا با پای کار آمدن توان دانش، ایمان و شجاعت نیروهای جان بر کف نیروی دریایی حتی فکر تعرض به کشورمان بر سر هیچ کس نخواهد افتاد.

هرکس نتواند از ماه پر برکت رمضان استفاده کند غفلت کرده است

به گزارش دیارمیرزا، رییس عقیدتی سیاسی نداجا نیز در این مراسم اظهار کرد: پدر و مادر در تربیت فرزندان نقش بسیاری دارند و اگر می بینیم که نونهالان در محفل قرآنی خوش می درخشتند حاصل زحمات پدر و مادران آنان است و پدر مادرشان در تربیت این فرزندان نقش داشتند که به خوبی قرآن می خوانند و پرورش یافته و حرف هایی می زنند که از دل و جانشان بر می آید.

حجت الاسلام محمد مظفری نژاد متذکر شد: در جامعه ای که بی حجابی و فساد غوغا می کند سخن گفتن فرزندی از حجاب دلیل بر پرورش درست و اسلامی از جانب پدر و مادری است که با قرآن آشنایند و به دستورات آن عمل می کند.

وی افزود: اگر کسی نتواند در ماه مبارک رمضان خود را تزکیه کند در ماه های دیگر نیز نمی تواند. ماه رمضان همه درهای رحمت خدا بر روی انسان باز است و هر لحظه آن برای انسان جایی دارد که از برکات آن بهره مند شود.

مظفری نژاد گفت: نماز در ماه رمضان با اوقات دیگر فرق دارد و ثواب قرآن خواندن نیز فرق دارد و خواندن یک آیه از قرآن در ماه رمضان به اندازه تلاوت کل قرآن برای انسان ثواب می نویسند و چرا از آن بهره مند نشویم.

رییس عقیدتی سیاسی نداجا با بیان اینکه امام راحل در طول عمر با برکتش هیچگاه نماز شب وی ترک نشد افزود: هرکس نتواند از این ماه پر برکت استفاده کند غفلت کرده است.

 

Share