با حکم فرخی صورت گرفت

انتصاب اولین رئیس اداره زن در آبفای گیلان | خداحافظی آقای خواننده با ریاست اداره خمام

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان رشت ضمن تقدیر از حمید بامدادی رئیس سابق اداره آب و فاضلاب شهر خمام حکم انتصاب ماریا نیک کار بعنوان رئیس اداره آب و فاضلاب خمام قرائت کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، طی حکمی از سوی مدیرعامل این شرکت ماریا نیک کار بعنوان رئیس اداره آب و فاضلاب شهر خمام منصوب شد.

فرزین فرخی مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان رشت با اشاره به اینکه بکارگیری بانوان در پستهای مدیریتی نشان از اعتماد به توانمندی بانوان است افزود: تخصص، تعهد و همچنین سرعت، دقت و صداقت در انجام امور گزینه های مناسبی است که بانوان آبفای گیلان برای انتصاب در پست های مدیریتی دارا می باشند.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان رشت ضمن تقدیر از حمید بامدادی رئیس سابق اداره آب و فاضلاب شهر خمام، با قرائت حکم انتصاب ماریا نیک کار بعنوان رئیس اداره آب و فاضلاب خمام ، برای وی آرزوی توفیق برای پیشبرد برنامه های کاری در راستای اهداف شرکت نمود.

گفتنی است ماریا نیک کار پیش از این کارشناس مسئول مدیریت مصرف بود. نیک کار با سابقه ۱۸ سال خدمت در آبفای گیلان بعنوان معاون بهره برداری امور آبفای رشت، کارشناس آزمایشگاه و مدرس مرکز علمی کاربردی صنعت آب و برق بوده است.

شایان ذکر است حمید بامدادی از هنرمندان موسیقی ایران و خواننده آواز می باشد که با صداوسیما نیز همکاری دارد.

Share