احمد رمضان‌پور نرگسی:

انتخاب شهردار باید توسط تمامی اعضا انجام بگیرد | تلاش زیاد در جهت ایجاد یک رشت برتر

منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه شورای شهر باید در چارچوب قانون به بخش‌های مختلف مردم خدمت کند گفت: مردم توقع دارند از مزایای برنامه‌های شورا در کوتاه مدت بهره‌مند شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا احمد رمضان‌پور نرگسی با بیان اینکه یکی از بخش‌های مهم مدیریت شهری شهرداری است اظهار داشت: شهرداری در بخش‌های مختلفی از جمله توسعه شهری، حمل و نقل، محیط زیست، گردشگری و سلامت می‌تواند اثربخش عمل کند.

منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه شورای شهر، شورای مدیریت شهری است بیان داشت: شورای شهر باید در چارچوب قانون و با توجه به بخش‌های مختلف به مردم خدمت کند.

رمضان‌پور با اشاره به اینکه باید نقشه راه در نظر گرفته شده برای شهر رشت در بخش‌های مختلف به دقت مورد مطالعه قرار گیرد افزود: برآیند این مطالعات، لمس حضور شورا توسط مردم در برنامه‌های کوتاه مدت است.

وی با بیان اینکه پروژه‌های گوناگونی در شهر رشت با پیشرفت‌های فیزیکی خاص در حال اجراست اظهار داشت: با توجه به منابع مالی، میزان پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها و اولویت‌ها باید نسبت به تکمیل آن‌ها اقدام کرد.

رمضان‌پور با اشاره به اینکه در گذشته در امور اجرایی، قانون‌گذاری و فرهنگی نقش داشته است بیان داشت: باید پس از اولویت‌بندی برنامه‌ها در سه بخش کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت باید آن‌ها را پیگیری کرد.

منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه امیدوارم بتوانیم از منابع کشوری و ملی برای اجرای پروژه‌های شهر رشت استفاده کنیم ابراز داشت: باید در جهت ایجاد یک رشت برتر، تلاش‌های زیادی را انجام داد.

وی با بیان اینکه کار در شورای اسلامی شهر، به‌صورت گروهی است اظهار داشت: از ۱۴ مرداد فرآیند کاری شورا آغاز می‌شود و انتخاب شهردار باید توسط تمامی اعضای شورا انجام بگیرد.

رمضان‌پور با بیان اینکه پیاده راه فرهنگی شهر رشت یک کار بزرگ بوده است خاطرنشان کرد: در بسیاری از کشورهای بزرگ دنیا چنین طرح‌های پیاده راهی وجود دارد.

منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه این پروژه به‌واسطه تصویب شورای شهر به اجرا در آمده است بیان داشت: باید نقاط ضعف این طرح را بررسی کرده و آن‌ها را تبدیل به نقاط قوت این پروژه کرد.

Share