ربیعی در جمع خبرنگاران:

امسال ۱۵۰ هزار نفر را در سامانه کارورزی ثبت نام می کنیم

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره طرح کارورزی گفت: در مرحله اول و برای سال جاری بنا داریم ۱۵۰ هزار نفر را ثبت نام کنیم و بین ۶ تا ۹ ماه مراحل کارورزی برایشان در نظر گرفته شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از مهر، علی ربیعی در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران درباره طرح کارورزی گفت: سامانه کارورزی از برنامه های دولت یازدهم بود که در سال گذشته در برخی از استانها به صورت آزمایشی اجرایی و بعد از رفع اشکالات در سال جاری به صورت سراسر عملیاتی شد.

وی ادامه داد: در مرحله اول و برای سال جاری بنا داریم ۱۵۰ هزار نفر را ثبت نام کنیم و بین ۶ تا ۹ ماه مراحل کارورزی برایشان در نظر گرفته شده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهارداشت: اگر کارگاهی بعد از کارورزی نسبت به حفظ نیروها اقدام کند حق بیمه کارگری را دولت پرداخت خواهد کرد.

ربیعی در خصوص بسته تولید و اشتغال ستاد اقتصاد مقاومتی نیز گفت: این موضوع در اجزای ملی ، بخشی و استانی اجرایی شده است و رسته های آن نیز مشخص شده است.

وی اضافه کرد: در زمینه بسته تولید و اشتغال در بخش های آی. سی. تی و برخی دیگر از حوزه ها قراردادهای بین المللی نیز منعقد شده است.

Share