واکنش تند خسته بند به برخی اظهارات پیرامون ملوان

افراد امروز به ظاهر طرفدار ملوان فقط به دنبال منافع شخصی خودشان هستند

برخی افراد امروز که به ظاهر به عنوان طرفدار از ملوان سخن می گویند فقط به دنبال منافع مالی و شخصی خودشان هستند و بنده آنها را خوب می شناسم

 اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در پی نامه یکی از پیشکسوتان ملوان به استاندار، و حواشی پیرامونی تیم محبوب شمال کشور به سراغ مرد اول سیاست شهرستان بندرانزلی، حسن خسته بند رفتیم.

دیارمیرزا: جناب خسته بند همه مردم کشور می دانیم که حوزه کاری یک نماینده، فعالیت در تیم های ورزشی نیست اما به دلیل علاقه خاص مردم شمال کشور به این تیم، نظرتان را در خصوص نامه یکی از پیشکسوتان ملوان به استاندار که در آن از تفاوت قائل شدن ایشان در میان تیم های گیلانی نام برده شده، جویا شویم.

خسته بند: برخی افراد امروز که به ظاهر به عنوان طرفدار از ملوان سخن می گویند فقط به دنبال منافع مالی و شخصی خودشان هستند و بنده آنها را خوب می شناسم. این افراد که امروز طلبکارانه سخن می گویند همان افرادی هستند که زمانی مصوب گردید که ۸۰ درصد تیم ملوان زیر نظر منطقه آزاد برود در آن زمان مسئولیت در باشگاه داشتند و در پشت درب های بسته موجب حضور منطقه آزاد به صورت اسپانسری شدند.

دیارمیرزا: شما که مصوبه دولت را گرفتید که ۸۰ درصد سهام ملوان در اختیار منطقه آزاد انزلی قرار بگیرد پس چرا اینگونه نشد و اگر خلاف مصوبه اجرا شد چرا اقدامی صورت نگرفت؟

خسته بند: همین آقایان که هم اکنون صدایشان بلند است و از ملوان نان می خورند و به ظاهر دلسوز ملوان هستند و خود را مدعی میدانند این ها آمدند پشت درب های بسته قرار بستند و هیچ فردی از قرارداد خبر نداشت و این افراد به صورت محرمانه موجب حضور منطقه آزاد به صورت اسپانسری شدند و این بلا را سر ملوان آوردند و ما نیز از این موضوع بی اطلاع بودیم تا چند ماه پیش از پایان حضور منطقه آزاد در باشگاه.

دیارمیرزا:دکتر نجفی استاندار کنونی گیلان آیا به ملوان بی توجهی کرده و یا به تیم دیگری بیشتر توجه کرده است ؟

خسته بند: برادر خوبم آقای نجفی اگر نگوییم بیشتر از تیم های دیگر به ملوان علاقه مند است مطمئنا کمتر هم نیست. همین استاندار آیا نبود که با پای شکسته و رباط پاره شده در شب بازی ملوان در مقابل سیاه جامگان در آخرین بازی لیگ در مشهد مقدس در کنار تیم حضور یافت تا به آنها روحیه بدهد؟ آیا تنها دلیل این حرکت عشق به تیم های قهرمان استان نیست؟
همین استاندار مگر من وقت نگرفتم از با ایشان به اتفاق رفتیم پیش فرمانده نیروی انتظامی در ارتباط با یک سری سربازانی که به دلیل دارا بودن کارت های تقلبی نظام وظیفه و دیگر مسائل و خواهش کردیم تا قصیه حل شود ایشان آمدند و سعیشان را کردند و همین استاندار زمانی که وزارت نفت برای انتقال امتیاز آن باشگاه به ملوان داستان ایجاد کرده بود جلسه ای که با اقای گودرزی وزیر ورزش و جوانان داشتیم آمد و پیگیری کرد. بی انصافی است اگر بگوییم که استاندار کاری نکرده است.

دیارمیرزا: چرا نام این اشخاص را رسانه ای نمیکنید؟

خسته بند: در صورت لزوم در آینده نزدیک میگوم که چه در گذشته و اکنون در حال چه کاری هستند.

دیارمیرزا: آیا برای حضور منطقه آزاد در تیم ملوان و رفع موانع پیش روی با اقای ترکان تا کنون صحبت کرده اید؟

خسته بند: از زمانی که تلاش کردم منطقه ازاد به انزلی بیاید و این امر محقق گردید تلاش بسیاری کرده ام که این تیم مردمی زیر پوشش منطقه ازاد برود و در طی این چند سال بارها با آقای دکتر ترکان و مدیرعامل منطقه آزاد انزلی جلسات متعددی داشته و شاهد وعده های مثبت ایشان جهت همکاری و همراهی بوده ایم و متاسفانه موانع قانونی بر سر راه این کار قرار دارد که در آینده نزدیک به همراه آقای دنیامالی به دیدار ایشان در راستای رفع موانع خواهیم رفت.

این ها میان از صبح کارشان این است که در این سایت ها تهمت و افترا و فحش بدهند. آخر چرا باید آدم پول بدهد فحش هم بخورد؟ همین اقای دنیا مالی اگه ایشان نبود و کمک ایشان نبود تیم تا همین اندازه هم نبود. الان همین اقای دنیامالی متحمل تهمت و حرف های رکیک این تماشاچی نماها میشود. خب معلوم است کسی نمیاد تیم بگیرد. کسی دیوانه نیست بیاید تیمی را بگیرد که به مالکش فحش ناموسی و تهمت و افترا میدهند. ما باید از اقای دنیامالی تشکر بکنیم که تیم را تا الان نگه داشتند و همه کسانی که دارند تلاش میکند. خب بازی برد و باخت دارد و به هر دلیلی تیم نتوانست بالا بیاید این تیم با حمایت مردم انزلی و مسئولین این شهرستان است که تا کنون سرپا مانده، بسیاری از تیم های نامدار بعد از چندین سال با مشکلات مالی و مدیریتی منحل گردیده اند. ما امیدواریم موانع قانونی به زودی رفع شود و در حداقل امکان منطقه آزاد اسپانسر و حامی مالی ملوان گردد. به هر حال تلاش ما این است که از جایگاه ریاست جمهوری گرفته تا منطقه آزاد کمک بگیریم تا تیم را کمک کنیم همان طور که تا الان کردیم. فقط خواهشمندم از دوست داران واقعی ملوان با این افراد تماشاچی نما که ظاهرا طرف دار ملوان هستند اجازه ندهند که افرادی که میخواهند برای کمک بیایند را دلزده کنند و آن ها جرات نکنند بیایند این تیم را بگیرند. من هم به عنوان کسی که از نوجوانی طرف دار ملوان بودم و سیروس قایقران را خدا رحمت کند که از دوستان خوب ما بود و ما از آن دوران به تیم علاقه داشتیم و داریم و آنچه که از دستمان تا الان بر می آمده تلاش کردیم انجام دهیم. خود اقای دنیامالی را من آورده ام که تا الان توانسته تیم را سرپا نگه دارد مگه من و آقای بدیعی فر نرفتیم از ایشان خواهش نکردیم. خلاصه اینکه به درخواست ما آمد و تیم را نگه داشت.

دیارمیرزا: سخن پایان شما چیست؟ 

خسته بند: الان آن اقایان که چنین حرفهایی میزنند دنبال دکان بازار خودشان هستند و میخواهند خودشان را بزرگ کنند و به بزرگان وصل کنند تا بگویند که ما هم بزرگ هستیم ولی کوچکتر از آن هستند و در شهر جایی ندارند و برای خودشان دنبال جایگاه هستند. من علی رغم اینکه نه جایگاه قانونی دارم و نه جایگاه رسمی که بیایم دنبال مسائل مربوط به تیم فوتبال باشم این تلاش ها را میکنم. در شهر های دیگر کدام نماینده دنبال پول جمع کردن و اسپانسر پیدا کردن برای تیم فوتبال است؟ همین قدر هم ما داریم انجام می‌دهیم و ادامه خواهیم داد. همین ها هم که دارند تلاش میکنند به خاطر فحش ها و ناسزا ها دل سر شده اند. آقای دنیامالی چند بار میخواست تیم را رها کند به خاطر همین مسائل. آیا همین هایی که این حرف ها را میزنند میتوانند تیم داری کنند ؟ اصلا در همین جامعه چقدر اعتبار دارند؟ فقط برای سو استفاده میخواهند بیایند. میتواند بیایند برای ملوان از جیب خودشان یک ریال خرج کنند؟ یا برداشته اند و برده‌اند…

Share