مدیرکل ورزش و جوانان گیلان خطاب به صادق زیباکلام

از گیلان رفته‌ای و دوباره اظهارات سخیفت را تکراری کردی| از زبان اصلاح طلبان گیلان حرف نزن

اینبار در گیلان برایت بجای فرش قرمز اعتراض شدید همراه با نارضایتی و خشم پهن خواهد شد. ظاهرا از مهربانی و مهمان نوازی مردمان گیلان سوء استفاده میکنی.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به دنبال انتفاد صادق زیباکلام، ار محمدباقر نوبخت معاون گیلانی رییس جمهور، مسعود رهنما مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با انتشار یادداشتی خطاب به این استاد دانشگاه به سخنان او واکنش نشان داد.

در یادداشت رهنما آمده است:

اینبار در گیلان برایت بجای فرش قرمز اعتراض شدید همراه با نارضایتی و خشم پهن خواهد شد. ظاهرا از مهربانی و مهمان نوازی مردمان گیلان سوء استفاده میکنی.

اصلاح طلب یا فرصت طلب مرغ همسایه غاز است زمانیکه پای پیروزی در میان باشد همه ادعای با تو بودن دارند. شورای اول تهران. اصلاح طلبانی که الان نان مظلومیت هاشمی و خاتمی را میخورند اولین بی احترامیها را به مرحوم هاشمی کردند و پروژه عبور از خاتمی را در سر داشتند و ده ها و هزاران اشتباه وتند روی که محصولش ریاست جمهوری احمدی نژاد و ان ٨ سال شد که همه میدانیم محصول هاشمی خاتمی اما محصول انحصارطلبی همین فرصت طلبان احمدی نژاد شد. روی سخنم با این اقای صادق خان زیبا کلام میباشد، متاسفانه در بعد از انقلاب این جور استادهای دکتر تکنوکرات چپ نمای راستگرای دانشگاهی که یک روز کار اجرایی نکرده اند و مرتبا از هرکسی هر مدیری و هر سیاستمداری اشکال میگرند فراوان دیده ایم. خدا وکیلی ما که نه سیاسی هستیم نه چپ و نه راست اما اینو درک میکنیم که اقا صادق و دوستانش خیلی کوچکتر از این حرفا هستند که در خصوص دکتر نوبخت ذخیره و فخر مردم گیلان صحبت کند. اقا صادق من رهنما هستم عضو کمیته فنی فدراسیون جهانی کاراته و از بد شانسی هم در ورزش گیلان مسولیت دارم روز سخنرانی اقای ریسی ستاد ورزش دکتر روحانی در حداقل فاصله ممکن هم مراسم سخنرانی داشت همه دوستان اصلاح طلب شناسنامه دار حکم بر لغو مراسم دادند اما ورزشکاران و جوانان ماندند و با اقتدار مراسم را با استقبال بی نظیر برگزار کردند.

راستی یادم امد در حدود ٢ سال پیش هم در گیلان برای سخنرانی امده بودی همین دوستانت جایی برای تو نتونستند پیدا کنند ما بچه های ورزش سالن تختی را برایت اماده کردیم و هزینه زیادی متحمل شدیم و… در شبی هم که شما به رشت در ستاد حاج احمد رمضانپور امدی و متاسفانه سخنرانی سراسر لودگی و پوپولیستی انجام دادی فکر میکنم دوست بسیار خوب و دانشمند مشترک جناب زاهد به شما تذکر داده بود که در گیلان مواظب حرف زدنت باشی و حتی در ستاد مرکزی عنوان شد که شما از بابت سخنان سخیفتان در هفته ماقبل عذر خواهی کرده اید چون با اعتراض شدید شخص من و تعدادی از اعضاء ستاد در خصوص دعوتتان به گیلان قرار بر تجدید نظر شده بود. حالیه از گیلان رفته ای دوباره تکرار اظهارات سخیفت را داشته ای. یادت باشد من و هزاران نفر از مردم گیلان نه به خاطر تو و نه به خاطر سهم خواهانی که امروز فکر میکنند با زدن دکتر نوبخت به جایی خواهند رسید رای به دکتر روحانی دادیم. اگر دکتر روحانی تسلیم افراد زیاده خواهی مثل شما شود ۴ سال اینده یک احمدی نژاد دیگر تحویل مردم ایران میشود. رای مردم گیلان نه به خاطر تو و دوستانت و سخنرانی های طنز گونه ات بلکه به خاطر عملکرد مدیران دولت استاندار محترم حضوردکتر نوبخت در کابینه و عملکرد ناصواب اردوگاه رقیب و تلاش و همکاری همه اعضاء ستاد دکتر روحانی بوده. لطفا از زبان اصلاح طلبان گیلان حرف نزن واگر منظورت افراد خاص میباشد به نتیجه لیست امید رشت نگاهی بیانداز وگرنه جریان اصلاح طلبی خصوصا در گیلان و یا رای مردم به اقای روحانی متاثر از تو و نظرات تو نمیباشد. وعده ما اینکه به همه دوستانت اعلام کن که برای سخنرانی تو با اعلام قبلی فراخوان بدهند تا ببینند چقدر علاقه مند به سخنانتان و یا دیدارتان در گیلان وجود دارد و بدون اعلام قبلی اقای دکتر نوبخت به گیلان تشریف بیاورند تا سیه روی شود هرکه در او غش باشد….

مسعود رهنمای بهمبری سر مربی سابق تیمهای ملی کاراته و تنها ایرانی دارای کرسی در فدراسیون جهانی کاراته

Share