جعفرزاده در نامه‌ای به نماینده ولی‌فقیه در سپاه:

ادامه هفت‌ساله حصر هیچ‎گونه توجیهی ندارد | همه از اتفاقات تلخ سال ۸۸ درس گرفته‌اند

نایب رییس نخست فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای خطاب به نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران به بیان نکاتی درباره حصر پرداخت و تاکید کرد که ادامه حصر به صلاح نظام نیست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایلنا، غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی در نامه‌ای سرگشاده نسبت به اظهارات اخیر حجت‌الاسلام سعیدی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که با خطاب قرار دادن این نماینده مجلس گفته بود «نماینده‌ای که می‌گوید تا کی باید فتنه‌ فتنه بگوییم، اگر دستش می‌رسید آیات قرآن را حذف می‌کرد و می‌گفت تا کی باید ابولهب را لعن کنیم!» واکنش نشان داد.

در متن این نامه که برای انتشار در اختیار قرار گرفته، آمده است:

جناب حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین حاج‌آقا علی سعیدی

نماینده معظم ولی‌فقیه در سپاه پاسداران

سلام علیکم

جنابعالی در سالگرد قیام خونین ۱۵ خرداد به گیلان تشریف آوردید و سخنران مراسم حوزه انتخابیه اینجانب در رشت بودید، مطالبی فرمودید که در جای خود قابل نقد و بررسی است و از حوصله این نامه خارج است ولی آنچه که باعث شد این چند سطر را تقدیم نمایم، اشاره جنابعالی در پایان سخنرانی‌تان به بنده بود. نمی‌دانم چقدر از اینجانب اطلاعات دارید! ولی اظهار اینکه اگر منِ نماینده دستم می‌رسید آیات قرآن (استغفرالله) و یا لعن به ابولهب را حذف می‌کردم، از جانب شما واقعا جای تاسف داشت. نمی‌دانم چطور به این قضاوت رسیدید؟ ولی بدانید من و امثال من اگر از حیث دین‌مداری و خداترسی بیشتر از شما دلمان برای اسلام و قرآن نسوزد، قطعا کمتر از شما نیست! و قیاس سران فتنه با ابولهب که کاملاً قیاس مع‌الفارق بود.

ولی کاش حال که در حوزه انتخابیه اینجانب حاضر شدید، حقیر را فرا می‌خواندید و توضیح می‌خواستید بعد سخنرانی آتشین نزد سلحشورانتان می‌فرمودید. البته مستحضرید که قیاس‌های تاریخی میخی است که قابل کوبیدن به هر دیواری است و چه بسا مثلاً می‌شود برای شما هم مثال از تاریخ بیرون کشید و عنوان کرد.

جناب حاج آقا سعیدی به من که هفتاد درصد سلامتی‌ام را در جنگ داوطلبانه و عاشقانه تقدیم سلامتی نظام و حفظ انقلاب نمودم و حالیه حاضرم تا سرحد شهادت (اگر خدا قبول کند) برای انقلاب و آرمان‌هایش جان ناقابلم را اهدا نمایم، حق بدهید که آنچه درست تشخیص می‌دهم، بیان کنم.

حصر در ابتدا توجیه داشت (آن هم از حیث ایجاد امنیت) ولی ادامه هفت‌ ساله، آن هم با نقض قانون هیچ‎گونه توجیهی ندارد. ای‌کاش همانطور که به راحتی از گناه یکی از سران فتنه گذشتید، مابقی را هم به نوعی مورد عفو قرار می‌دادید! حال به نقطه‌ای رسیده‌ایم که در هر محفلی که جوانان هستند، حضور پیدا می‌کنیم به عنوان یک مطالبه عمومی مطرح می‌شود و ما هم هیچ پاسخ منطقی و مستدلی نداریم. از طرفی از منابع موثق مطلع هستم حصرشدگان که سوابق ارزشمندی در نظام و انقلاب دارند و تحت‌هیچ عنوان این خدمات و سوابق قابل چشم‌پوشی نیست، کاملاً بلاتکیف هستند! و بدون هرگونه حکم قانونی و با نقض صریح قوانین موضوعه ازجمله قانون مجازات اسلامی و قانون اساسی در حصرخانگی به‌سر می‌برند.

بنده ادامه این روند را به صلاح نظام و انقلاب نمی‌دانم و بزرگان نظام برای خروج از این وضعیت می‌بایست در اسرع وقت چاره‌اندیشی نمایند. یا همه محاکمه شوند از جمله کسی که مردم را خس و خاشاک نامید(!) و حالیه استخوان در گلوی نظام به جهت آن همه مماشات و تخیف از مجازات شد و یا این مدتی که بدون حکم قانونی این سه نفر در حصر بودند جزء مجاراتشان محسوب و آزاد شوند و کشور به آرامش برسد.

و شما خوب می‌دانید که همه از اتفاقات تلخ سال ۸۸ درس گرفته‌اند و دیگر نه احدی به مردم توهین می‌کند (آن هم عامدانه و جهت شورش و آنها را خس و خاشاک می‌خواند) و نه کسی مردم را به لشگرکشی خیابانی فرامی‌خواند و متوسل به برهم زدن نظم عمومی می‌شود تا اعتراض خود را به کرسی بنشاند تا دشمنان انقلاب از آن شورش‌های خیابانی دندان طمع تیز نمایند! و چه خوب بود در سالگرد رحلت بینانگذار کبیر انقلاب اشاره‌ای به توصیه‌ها و وصایای حضرت امام (ره) در ابعاد مختلف ازجمله عدم دخالت نظامیان در عرصه سیاست می‌نمودید!

امیدوارم جنابعالی که مفتخر به‌عنوان نمایندگی رهبر معظم انقلاب در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستید، در جهت ایجاد وفاق و همدلی جهت ساختن ایرانی آباد تلاش نمایند و مانع افزایش تنش‌های داخلی شوید.

معتقدم به برکت خون شهدا و ایثارگری جانبازان و آزادگان دشمنان خارجی توان شکست این انقلاب را ندارند و صرفاً اختلافات درونی نظام می‌تواند عامل اصلی درجهت از هم پاشیده شدن ستون‌های انقلاب شود که قطعاً ماندن همه ارکان نظام درکنار هم و در زیر چتر رهبری مانع از این نقشه شوم خواهد شد.

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی

نماینده مردم شریف رشت در مجلس شورای اسلامی

جانباز بسیجی ۷۰% جنگ تحمیلی (قطع نخاع)

Share