جعفرزاده: کسی چهره مدیرعامل مخابرات را ندیده است

آشفتگی شبکه‌های مخابراتی گیلان نتیجه انتصاب عجولانه است

نماینده رشت گفت: حتی دوستان بنده به خود من توصیه کرده و می‌کنند که تلفن‌های همراه خود را از نسل سوم به نسل چهارم (FG) ارتقا نداده چرا که با اختلال و قطع ارتباطات مکرر روبه‌رو می‌شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا با بالا گرفتن نارضایتی‌ها از عملکرد مخابرات گیلان طی هفته گذشته، این حجم از نارضایتی‌ها و گله‌مندی‌ها به صحن علنی مجلس نیز کشیده شد،‌ و مهرداد لاهوتی نماینده مردم لنگرود انتقاد خود را از عملکرد مخابرات گیلان در صحن مجلس خطاب به وزیر ارتباطات اعلام کرد.

روز گذشته مهندس غلامعلی جعفرزاده، نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با گیلان امروز با نشان دادن اسنادی که حجم نارضایتی مسوولین استان از جمله استاندار را نسبت به انتصاب مدیر فعلی مخابرات انعکاس می‌داد گفت: با توجه به این اسناد و نامه‌نگاری‌های صورت گرفته با وزیر ارتباطات و دستور اکید وزیر جهت تفویض اختیار به استانداری گیلان، تا این لحظه شرکت مخابرات ایران نسبت به عزل مدیر فعلی به جهت ضعف عملکرد به ویژه در زمینه اخلال اخیر در اجرای نسل چهارم تلفن همراه که به صورت شتاب‌زده از زمان روی کار آمدن ایشان اجرا شد، هیچ‌گونه واکنشی نشان نداده و هم‌اکنون غالب افرادی که نسبت به ارتقای تلفن‌های همراه خود از نسل سوم به چهارم اقدام کرده بودند با اختلالات پی‌درپی و قطع مکالمات مواجه هستند.

نماینده مردم رشت در خانه ملت با اشاره به اینکه نتیجه‌ی انتصاب مدیران بدون هماهنگی با مسوولین استانی از جمله استاندار، نماینده مجلس و نماینده ولی فقیه و لجاجت ورزیدن در گماردن افراد در برخی از پست‌ها وضعیت فعلی و آشفتگی در شبکه‌های مخابراتی گیلان را رقم زده است گفت: هم‌اکنون همه افراد در گیلان و حتی دوستان بنده به خود من توصیه کرده و می‌کنند که تلفن‌های همراه خود را از نسل سوم به نسل چهارم (FG) ارتقا نداده چرا که با اختلال و قطع ارتباطات مکرر روبه‌رو می‌شوند.

این نماینده مجلس بر ضرورت بازنگری به موضوع انتصاب مدیر فعلی مخابرات منطقه گیلان که می‌تواند در آینده خسارت جبران‌ناپذیری را به دلیل عدم آگاهی و شناخت از مسایل استان برای گیلان به همراه داشته باشد تاکید کرد و گفت مدیرعامل مخابرات ایران قطعا باید پاسخگوی این انتصاب خود در گیلان باشد.

جعفرزاده با بیان این‌که در چند ماهی که ایشان در استان دارای مسوولیت هستند کسی چهره ایشان را ندیده و شخصیتی منزوی و درون‌گرا هستند و تمایل دارند برای رویت اوضاع از اتاق خود مسایل را به صورت کنترل از راه دور پیگیری کنند یادآور شد: حجم شکایت‌ها از مخابرات گیلان به اوج اعلی رسیده است و فکر می‌کنم اینجا نیازمند ورود دستگاه‌های نظارتی احساس می‌شود چرا که همین الان مخابرات گیلان با خسارت بزرگی روبه‌رو شده است.

بنابراین گزارش با پیاده‌سازی نسل چهارم تلفن همراه که از بهمن ماه سال گذشته در استان گیلان صورت گرفت شرکت مخابرات گیلان مشترکین خود را تشویق کرد تا با تعویض سیم کارت‌های خود از ۳G به ۴G از اینترنت رایگان تا سقف ۴ مگابایت برخوردار شوند. این در حالی بود که هیچ‌گونه بهینه‌سازی‌ای در زمینه ارتقای این شبکه به دلیل نزدیک بودن به پایان سال و تعهدات کاری پیمانکاران و سپس با فرا رسیدن نوروز و مسافرت و تعطیلی پیمانکاران صورت نگرفته بود. و مخابرات گیلان به مردم خدماتی را عرضه کرد که بستر و زمینه بهینه‌سازی شبکه‌های مخابراتی در نسل چهارم تلفن همراه در گیلان آماده نشده بود و موجب نارضایتی آن دسته از مشترکینی شد که از این طرح استقبال کرده بودند.

Share