به روایت مدیر کل دفتر امور روستایی

آخرین وضعیت تأمین سرمایه در گردش فعالیت‌های صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی در گیلان

مازیار سیدنژاد اظهار داشت: در اردیبهشت ماه سالجاری بیش از ۳۳ میلیارد ریال تسهیلات به منظور تأمین سرمایه در گردش فعالیت‌های صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی در گیلان پرداخت شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراها استانداری اظهار داشت: در اجرای تفاهم نامه منعقده فی مابین معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری، صندوق توسعه ملی و بانک کشاورزی ۳۳ میلیارد ریال تسهیلات به منظور تأمین منابع سرمایه در گردش فعالیت‌های صنایع تبدیلی و تکمیلی در اختیار واحدهای تولیدی مستقر در روستاهای استان گیلان قرار گرفت.

وی گفت: این تسهیلات با مجوز تخصیص اعتبار صندوق توسعه ملی کشور و از طریق دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری گیلان و به عاملیت بانک کشاورزی استان به طرح‌هایی همچون شالیکوبی، بسته‌بندی زیتون و فرآوری آن و کشتارگاه صنعتی پرداخت شده است.

سیدنژاد خاطر نشان ساخت: تفاهم نامه مذکور یکی از تفاهم نامه‌های منعقده فی مابین معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری با بانک های عامل به منظور حمایت از طرح‌های اشتغالزا در راستای حمایت از تولید، اشتغال و ارتقای درآمد روستاییان می‌باشد.

Share