کریمی قدوسی در انزلی؛

گره مشکلات مردم با دولت انقلابی باز می‌شود | جریان انقلابی می‌تواند فاصله طبقاتی را کم کند

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی ایجاد فضای انقلابی را سبب تحول در جامعه عنوان کرد و گفت: گره‌های مردم در اقتصاد و تولید در صورت وجود دولت انقلابی باز می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، جواد کریمی قدوسی در همایش گفتمان انقلاب اسلامی در مسجد گلشن بندر انزلی با اشاره به اینکه نیروهای انقلابی در کشور فعال هستند اظهار کرد: مانند روزهای نخست انقلاب اسلامی می‌توان با ایجاد فضای انقلابی کشور را متحول کرد.

وی، فضلیت مبارزه در شرایط کنونی را سخت‌تر از دوران دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: در دوران دفاع مقدس دشمن به طور کامل شفاف بود و امروز با دشمنی ساده اما پیچیده مواجه هستیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هر کدام از اعضای جبهه انقلاب یک لشکر هستند، تصریح کرد: خود را باید باور کنیم، تغییر حتمی است و حق همیشه پیروز بوده و باطل همیشه جلسه می‌گذارد و ستاد دایر می‌کند اما پیروزی با جریان حق است.

کریمی قدوسی بر ضرورت تشکیل دولت انقلابی با تکیه به کلام و کلیدواژه مقام معظم رهبری تأکید کرد و گفت: مدتی است کلمه اصولگرا را از زبان مقام معظم رهبری نشنیدیم زیرا در این واژه نیز نفوذ شد و برخی که ادعای اصولگرایی داشتند به این تفکر ضربه وارد کردند و پس از آن رهبرمعظم انقلاب کلیدواژه انقلابی را به‌کار بردند.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی به وجود سه میلیون کارمند در کشور اشاره کرد و متذکر شد: کارکنان دولت ثروت ملی محسوب می‌شوند و باید در خدمت انقلاب باشند ضمن اینکه رئیس جمهور برای پیاده کردن اهداف انقلاب باید به این سپاه خط دهد.

کریمی قدوسی با بیان اینکه یک‌هزار هزار میلیارد تومان بودجه عمومی کشور در اختیار دولت است، خاطرنشان کرد: اگر مدیریت بودجه مذکور در راستای عدالت باشد مشکل مردم کارگشایی می‌شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، دولت را مجری قانون خواند و یادآور شد: دولت با اجرای صحیح قانون می‌تواند ملت را به اوج قدرت برساند.

وی با اشاره به اینکه دولت انقلابی وضعیتی به وجود می‌آورد آمریکا جرأت نداشته باشد گزینه نظامی را بیان کند، اظهار کرد: دولت انقلابی، عزت انقلابی برای ملت به ارمغان می‌آورد اما دولت غیر انقلابی، ترس را در جامعه افزایش می‌دهد.

کریمی قدوسی، شهدا را نماد دولت انقلابی توصیف کرد و افزود: در دولت انقلابی، جریان انقلابی با استفاده از امکانات، بودجه و مدیریت آرمان‌های انقلاب و دینی اجرای اقتصاد مقاومتی را در دست می‌گیرد و دنبال امتیاز و پست نیست.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با تأکید براینکه آرمان‌های انقلاب دست‌یافتنی است، بیان کرد: گره‌های مردم در اقتصاد و تولید در صورت وجود دولت انقلابی باز می‌شود.

وی، سطح مدیریت دولت را در سراشیبی سقوط دانست و تصریح کرد: اقتصاد و معیشت در حال فلج شدن است و جریان انقلابی می‌تواند فاصله طبقاتی را کم کند.

کریمی قدوسی با بیان اینکه دولت معتقد است سرمایه نباید دست فقرا و مستضعفان باشد و آن را حیف و میل می‌کند، گفت: دولت انقلابی نمی‌گذارد فاصله دهک‌ها زیاد شود و به نفع جریان انقلابی کشور فعالیت می‌کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، دولت انقلابی را به ضرر جریان نفاق دانست و یادآور شد: دولت انقلابی در مقابل جریان فتنه ایستادگی می‌کند ضمن اینکه دست افراد فاسد را می‌توان قطع کرد.

وی با اشاره به اینکه جریان انقلابی کشور امروز به وحدت رسیده است، اظهار کرد: جریان انقلابی در کشور دنبال جمع‌کردن افراد برای خود نیست بلکه به فکر اعتلای کلمه اسلام و فرهنگ شهدا است.

کریمی قدوسی با بیان اینکه اصلاح‌طلبان از درماندگی پشت روحانی ایستادند، تصریح کرد: اصلاح‌طلبان روحانی را قبول ندارند و از روی بیچارگی از او حمایت می‌کنند.

Share