رئیس ستاد انتخابات گیلان:

کمبودی در عرضه تعرفه رأی وجود ندارد | روند رای گیری در رشت تسهیل می شود

رئیس ستاد انتخابات گیلان گفت: مشکلی در حوزه های اجرایی و امنیتی انتخابات استان وجود ندارد ضمن آنکه تعرفه های رأی در شعبه های اخذ رأی سراسر استان، به اندازه لازم وجود دارد و توزیع شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس ستاد انتخابات گیلان با بیان اینکه درساعات گذشته با حضور گسترده مردم در شهر و روستاها مواجه بودیم افزود: چنانچه این حضور را با دوره‌های گذشته در این ساعات‌ها مقایسه کنیم حضور مردم در پای صندوق‌های رأی خیلی بیشتر بوده است.

احمدی پور با بیان اینکه خوشبختانه تاکنون در تمامی زمینه‌ها هم در بخش اجراء، نظارت و بازرسی و هم در حوزه‌های انتظامی، امنیتی کارها در کمال آرامش انجام گرفته و هیچ مشکلی را در گیلان نداشتیم افزود: بخشی از این مهم ناشی از تلاش و فعالیت همکاران ما و بخش عمده‌ای از آن نیز مربوط به حضور گسترده مردمان فرهنگی گیلان عزیز بوده که هم در دوره تبلیغات و هم در روز اخذ رأی قانونمند و اخلاق مدار در صحنه حضور پیدا می‌کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری با بیان اینکه شاید یکی از مباحثی که در این ساعات‌ها مطرح شود، بحث تعرفه و برگ رأی باشد افزود: در گذشته نیز اعلام کردیم که پیش بینی‌های لازم در این خصوص انجام پذیرفته و مازاد بر سقفی که برای شهرستان‌ها واجدین شرایط پیش‌بینی شده بود، وزارت کشور تعرفه‌ها را تأمین کرده بود.

وی در ادامه با بیان اینکه بخشی از تعرفه‌ها را علاوه بر توزیع در ستاد فرمانداری و بخشداری‌ها به عنوان ذخیره نگه داشتیم افزود: پیش‌بینی ما از گذشته بر این بود که هر جا میزان مصرف تعرفه به ۷۰ درصد رسید بلافاصله فرمانداری و بخشداری ها بخشی از تعرفه‌های جدید را توزیع و ذخیره خود را افزایش دهند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری گیلان با بیان اینکه تنها ۲ تا ۳ نقطه اعلام کردند که تعرفه‌ها به همان حد میزان مصرف رسیده که بلافاصله فرمانداران این کار را انجام دادند افزود : البته در کل کمبود تعرفه نداریم و تعرفه به اندازه کافی موجود است و اگر نیاز باشد از ذخیره تعرفه استفاده می‌کنیم.

محمد احمدی پور با اشاره به تمدید زمان برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری گفت: در برخی از شعبه ها در استان، مردم مدت زمان زیادی را در صف مانده بودند که پس از تشکیل جلسه در ستاد انتخابات استان وتفاهم با هیات نظارت، افراد معطلی کمتری در صفوف شعبه های اخذ رأی خواهند داشت.

Share