عباسی مطرح کرد:

کاندیدای مورد حمایت جمنا الزامی به انحصار در جبهه ندارد | صحبتی از کنار کشیدن نیست

عضو هیأت مؤسس جمنا در خصوص نحوه حمایت از کاندیدای ریاست جمهوری گفت: جبهه مردمی نیروهای انقلاب از کاندیدای اصولگرایی حمایت می‌کند که اقبال بیشتری دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از خانه ملت، اسدلله عباسی  درباره آرایش سیاسی کنونی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوی گفت: برخی از کاندیداهای حاضر هیچ برنامه ای برای دولت آتی مد نظر خود ندارند و در بین افرادی که کاندیدا شده بودند افراد توانمندتری هم بودند که بتوانند رجل سیاسی بوده و افکار عمومی را شکل دهند.

حضور دو دولتی در میان کاندیداها به سخره گرفتن دموکراسی است

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: افرادی مثل حاج بابایی و نیکزاد برنامه های مدون و خوبی برای ریاست جمهوری داشتند اما برخی کاندیداهای حال حاضر صرفا کرسی تبلیغات را اشغال کرده اند چنانچه دو کرسی متعلق به دولتی هاست که مردم نیز از این آرایش انتخاباتی رضایت ندارند البته شورای نگهبان بر اساس چارچوب قانون به وظایف عمل کرده است.

عباسی اضافه کرد: البته در نهایت کاندیدایی که مورد تأیید جمنا باشد از برنامه های سایر کاندیداهایی که نتوانستند در میدان رقابت حضور پیدا کنند، در صورت رأی آوری استفاده خواهد کرد.

وی افزود: وقتی روحانی و معاون وی سر میز مناظره حضور می یابند صرفا وقت را می گیرند چرا که حرف آنها یکی بوده وجهانگیری نیز حرفی برای گفتن ندارد و فقط از دولت حمایت می کند و دولت های گذشته را زیر سوال می برد و در نهایت به نفع روحانی کنار می کشد که این به سخره گرفتن دموکراسی است.

رئیسی و قالیباف کاندیداهای مورد حمایت جمنا

عباسی در ادامه با بیان اینکه رییسی و قالیباف مورد حمایت جمنا هستند، عنوان کرد: شرایط این دو کاندیدا به گونه ای است که قرار نیست طبق یک برنامه ریزی کسی به نفع دیگری کنار بکشد چرا که روش کار این دو نفر در ریاست جمهوری متفاوت است.

این نماینده مردم در مجلس ادامه داد: جمنا  نیز منتظر است تا صحبت های کاندیداها را بشنود و مناظرات و نظرسنجی ها را بررسی کند و در نهایت از کاندیدایی که اقبال بیشتری دارد حمایت می کند.

عضو هیأت مؤسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب در پایان در پاسخ به این پرسش که ممکن است جمنا از کاندیدایی حمایت کند که وی خود را متعلق به این جبهه نداند، خاطرنشان کرد: ما نمی توانیم کاندیداها را ملزم کنیم در انحصار جمنا باشند، ضمن اینکه جمنا جمعی از نخبگان و افراد سیاسی و اجتماعی بودند که هدفی را دنبال می کردند و در نهایت از کاندیدای اصلح حمایت می کنند.

 

Share