رییس هیات عالی نظارت شوراهای استان گیلان:

کاندیداها از مسایل ضد تبلیغ و هنجار شکن به جد خودداری کنند+اعلام زمان پایان تبلیغات

دلخوش گفت: از سوی شورای محترم نگهبان و نیز هیات عالی استان، افرادی به عنوان ناظر سر صندوق های اخذ رای حضور خواهند داشت و برای هر ۱۵ صندوق یک سرناظر جهت کنترل امور و ارایه گزارشات لازم به کار گرفته شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رییس هیات عالی نظارت بر پنجمین دوره انتخابات شوراهای استان گیلان، تاکید کرد: بر اساس قانون، زمان تبلیغات کاندیداها، ۸ صبح روز پنج شنبه، ۲۸ اردیبهشت به اتمام می رسد.

سید کاظم دلخوش با بیان اینکه انتخابات در انقلاب اسلامی، سهم مردم شریف ایران بوده و قانون اساسی، تعیبن سرنوشت را به دست مردم سپرده است، افزود: در استان گیلان بیش از ۱۵ هزار و ۵۰۰ نفر داوطلب شرکت در عرصه پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرو روستا هستند که این نشان از شعور، شعف و حضور مردم در تصمیم سازی و تصمیم گیری های خرد و کلان شهر و روستا ها می باشد.

وی افزود: تعداد زیادی از افراد به عنوان ناظر، بازرس، رابط و مشاور برای ایجاد نظم و هماهنگی های لازم با این هیات همکاری داشته و فعالیت های تمامی کاندیداها به صورت محسوس و نامحسوس رصد می شود.

دلخوش ادامه داد: از سوی شورای محترم نگهبان و نیز هیات عالی استان، افرادی به عنوان ناظر سر صندوق های اخذ رای حضور خواهند داشت و برای هر ۱۵ صندوق یک سرناظر جهت کنترل امور و ارایه گزارشات لازم به کار گرفته شده است.

وی گفت: وقتی که نظام مقدس جمهوری اسلامی بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری با رافت اسلامی کاندیداها را از نظر صلاحیت تایید و اجازه تبلیغ را به آنان داده است، در مقابل آنان نیز موظف به حفظ شأن مردم و نظام و تبعیت از قوانین هستند و می بایست از مسایل ضد تبلیغ و هنجار شکن به جد خودداری کنند.

سید کاظم دلخوش ضمن تقدیر از فعالیت ها و زحمات مراجع چهارگانه، نهادهای امنیتی، فرمانداری ها، هیات های اجرایی و نظارت و تمام ارگان هایی که در اجرای صحیح امر مهم انتخابات فعالیت می کنند، بیان کرد: هر برگ آرایی که در صندوق ریخته می شود هم در بالابردن توان اقتصادی، اجتماعی و امنیتی کشور و هم در سرنوشت ما در مبادلات بین المللی می تواند موثر باشد.

رییس هیأت عالی نظارت استان در پایان خاطر نشان کرد: دشمنان انقلاب از آغاز تاکنون در صدد فرافکنی و برهم زدن نظم و جلوگیری از حضور مردم در عرصه های مختلف سیاسی و اجتماعی شده اند، بنابراین از مردم شریف ایران می خواهیم همچون همیشه پشتیبان ولایت فقیه بوده و با حضور پرشور در صحنه مهم انتخابات و انتخاب افراد اصلح، تو دهنی محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان اسلام بزنند.

Share