بروزسانی می شود

پیام تبریک مسئولان به مناسبت صعود سپیدرود رشت به لیگ برتر

سپیدرود رشت پس از سالهای دوری از سطح اول فوتبال ایران با پیروزی مقابل نساجی مازندران به لیگ برتر صعود کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سپیدرود رشت پس از سالهای دوری از سطح اول فوتبال ایران با پیروزی مقابل نساجی مازندران به لیگ برتر صعود کرد.

پیام تبریک استاندار گیلان

استاندار گیلان با تبریک صعود تیم فوتبال سپیدرود به لیگ برتر گفت : همه باید کمک کنیم تا سپیدرود در لیگ برتر جایگاه مناسب داشته باشد.

استاندار گیلان که به منظور اعلام حمایت از تیم فوتبال سپیدرود در بازی سرنوشت ساز برابرنساجی قائمشهر،در ورزشگاه شهید عضدی رشت حضور یافته بود در پایان بازی ؛ صعود این تیم گیلانی به لیگ برتر را به بازیکنان، کادرفنی و هوادران باشگاه تبریک گفت و افزود :این صعود برای مردم رشت وگیلان مبارک باشد .بسیار خوشحالم که شادی مردم را می بینم.
وی افزود : صعود حق تیم سپیدرود بود و به این دست مریزاد و خداقوت می گویم که به گیلانی ها در این ایام شادی شعبانیه هدیه دادند.
استاندار گیلان افزود :همه باید کمک کنیم تا سپیدرود در لیگ برتر جایگاه مناسب داشته باشد.
وی تاکید کرد :اگر تا دیروز کمک ما به سپیدرود ۵۰ بود از امروز باید ۱۰۰ باشد.
دکتر نجفی اظهار امیدواری کرد سال آینده شاهد موفقیت بیشتر سپیدرود و صعود ملوان دیگر تیم ریشه دار فوتبال استان به لیگ برتر باشیم.

پیام تبریک حسنی

علیرضا حسنی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری به مناسبت صعود تیم سپیدورد به لیگ برتر پیام تبریکی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

روز دوشنبه یازدهم اردیبهشت ۹۶ روز تاریخی برای فوتبال رشت بود. صعود تیم محبوب سپیدرود رشت با حضور انبوه هواداران مشتاق ورزشگاه شهید عضدی رشت به لیگ برتر فوتبال ایران اتفاق بزرگی بود که شاید باید در سال های قبل اتفاق می افتاد، اما با همه مرارت ها و سختی ها و مصائیب همیشه در سایه حمایت هواداران خود توانست خود را سرپا نگه دارد و حال در سایه حمایت هواداران و کمک همه عاشقان بدون چشمداشت سپیدرود به سطح برتر فوتبال ایران راه یافته است.

این افتخار بزرگ که نتیجه زحمات کادرفنی، بازیکنان و حمایت پرشور هواداران است به همه دوستداران فوتبال گیلان و رشت تبریک عرض می کنم و امیدواریم با حمایت مسئولین و تداوم حمایت ها شاهد قدرت گیری سپیدرود در لیگ برتر و شکل گیری قطب جدید در فوتبال ایران باشیم. سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت همچنان خود را حامی سرخ پوشان رشتی در لیگ برتر فوتبال ایران می داند و به حمایت خود از هویت مردم شهر رشت بر خود می بالد.

پیام تبریک محمد علی رفیعی نوده

عضو شورای اسلامی شهر رشت در پیامی پیروزی دلچسب و غرورآفرین تیم فوتبال سپیدرود رشت را به همه رشتوندان تبریک گفت.
کسب سهیمه لیگ برتر به راستی لایق این عزیزان بود و این پیروزی را به اعضای تیم و مردم غیور شهر رشت و هواداران این تیم تبریک می‌گویم. امید داریم که فوتبال رشت با تلاش و همت همگان به روزهای پرفروغ گذشته باز گردد.

پیام تبریک مظفر نیکومنش نودهی:

عضو شورای شهر رشت با اشاره به صعود تاریخی سپیدرود رشت به لیگ برتر نوشت:

بدینوسیله صعود مقتدرانه تیم سپیدرود به لیگ برتر فوتبال کشور در روز ولادت فرخنده حضرت عباس (ع) را به کلیه فوتبال دوستان ومردم شهر باران تبریک میگویم. به امید موفقیت فوتبال رشت در لیگ برتر

پیام تبریک نماینده صومعه سرا

سید کاظم دلخوش، رییس هیات عالی نظارت شوراهای استان گیلان، طی پیامی صعود تیم سپیدرود رشت را به لیگ برتر فوتبال ایران تبریک گفت.

در این پیام آمده است:
«بدینوسیله صعود مقتدرانه تیم فوتبال سپیدرود رشت را به لیگ برتر فوتبال کشور (جام خلیج فارس) که مصادف با اعیاد شعبانیه شده است، به کلیه فوتبال دوستانِ با غیرت در استان گیلان، بالاخص مدیر عامل، کادر فنی و بازیکنان لایق و توانمند آن باشگاه تبریک و تهنیت عرض نموده و آرزوی سرافرازی و موفقیت این عزیزان و کلیه تیم های ورزشی فوتبال استان را در میادین ورزشی خواستارم.»

فاطمه شیرزاد سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت 
گیلان سرزمین خلق حماسه‌هاست.در آستانه اعیاد شعبانیه حماسه‌ای دیگر خلق شد. پیروزی پرافتخار و غرورآفرین تیم سپید رود رشت، توسط جوانان این خطه و کادر فنی تیم به لیگ برتر (خلیج فارس) را به تمامی مردم ورزش‌دوست شهر رشت، به ویژه هواداران این تیم، تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم. امید دارم با توکل بر خدا و حمایت همه ی همشهریان شاهد افتخار آفرینی بیش از پیش این تیم مردمی و ریشه دار رشتی باشیم.

پیام تبریک الیاس حضرتى

اگر سپیدرود خشک شود، ماهی‌ها می‌میرند

در روزگاری که پول کلید رسیدن به همه چیز است، اصالت دست‌نیافتی‌ترین است. اصالتی کم‌نظیر مثل آنچه در دل تاریخ گیلان‌زمین جریان دارد، اصالتی که سینه‌به‌سینه از غیورمردی گیله‌مردان و صبوری‌های گیله‌زنان این سرزمین به‌دست آمده است.
حالا رشت بزرگ، شهر باران، یک‌بار دیگر اصالتش را با طغیان سپیدرود به رخ کشید. امروز گیلان و گیلکان، در سراسر ایران از نخستین حضور «سپیدرود» پیر در لیگ برتر خوشحالند و حالا دوباره شادی و نشاط یک‌بار دیگر به جوانان رشتی رسید. این شادی زایدالوصف است چرا که بازیکنان و کادرفنی باشگاه سپیدرود که با شرایط بدمالی در میان تیم‌های متمول لیگِ‌یکی راه صعود به لیگ‌برتر هموار کردند، رشادت و غیرتی که با هیچ ثروتی قابل قیاس نیست.
به امید شادی روز افزون و پیروزی‌های غرورانگیز دیگر برای رشتی‌های دوست داشتنی.

Share