دیارمیرزا گزارش می‌دهد

پس لرزه‌های یک انتصاب | روحانی در تالش دو ستاد خواهد داشت

فرامرز محمدنژاد به عنوان رییس ستاد انتخاباتی اصلاح طلبان در تالش انتخاب شده است و منصور یوسفی نیز رئیس ستاد اعتدالگرایان روحانی در تالش خواهد بود.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا خبر انتصاب منصور یوسفی جولندان کاندید سابق ادوار مجلس شورای اسلامی به عنوان رییس ستاد دکتر روحانی در تالش موجی از انتقادات را در پی داشت. چندین تن از فعالان سیاسی اصلاح طلب ضمن مخالفت با تصمیم سید احمد حسینی رئیس ستاد روحانی در گیلان، در پی این انتصاب از سمت خود استعفا دادند.

حتی عسگر اسلامدوست نماینده تالش در دوره ششم مجلس شورای اسلامی قصد پادرمیانی و آشتی دوباره این گروه ها برآمد و رسانه های اعتدال گرا و اصلاح طلب گیلانی نیز در این گود نقش خود را ایفا کردند اما در انتها تلاش‎ها نتیجه نداد.

اصلاح طلبان شفتی هم در این بین از تصمیم دوستان هم زبان خود حمایت کردند و پادرمیانی نماینده سابق هم راه به جایی نبرد تا اینکه در شهرستان تالش روحانی دارای دو ستاد اصللح طلبان و اعتدالگرایان باشد.

بر این اساس فرامرز محمدنژاد به عنوان رییس ستاد انتخاباتی اصلاح طلبان در تالش انتخاب شده است و منصور یوسفی نیز رئیس ستاد اعتدالگرایان روحانی در تالش خواهد بود.

گفتنی است یوسفی در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری رییس ستاد محمدباقر قالیباف بود و همچنین در انتخابات سال ۹۴ در لیست امید حضور داشت.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،جبار کوچکی نژاد،مهرداد لاهوتی،حسن خسته بند،محمود شکری، ولی داداشی, محمدصادق حسنی, محمدمهدی افتخاری, کاظم دلخوش, منوچهر جمالی, اسدالله عباسی

 

Share