وزیر اطلاعات:

پروژه فتنه‎آمیز تی‌شرت‌های انتخاباتی را سوزاندیم|بازداشت معدنکاران یورت دروغ محض است

وزیر اطلاعات از کشف و ضبط چندین هزار تی‌شرت تبلیغاتی علیه رئیس دولت یازدهم خبر داد و گفت: اظهاراتم در شبکه خبر برای آن بود که می‌خواستم این پروژه فتنه‌آمیز را بسوزانم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی روز چهارشنبه پس از جلسه هیات وزیران در جمع خبرنگاران افزود: همکارانم متوجه شدند که چندین هزار تی شرت تولید شده که چهار نمونه آن نیز کشف و ضبط شده است.
وی ادامه داد: بر روی یکی از آن ها نوشته شده «دولت حرف خداحافظ» و بر روی دیگری نوشته شده عدد «۴ و چهارسال رکود و بیکاری» و یک نمونه به انگلیسی نوشته شده «من به روحانی رای نمی دهم».
وزیر اطلاعات گفت: برنامه این بود افرادی این تیشرت ها را در مناطق شمالی تهران بپوشند و با هماهنگی تعدادی از جوانان که نشان می دهند موافق کاندیدا هستند علیه کاندیدا وارد عمل شوند و افرادی را تحت عنوان موافق دولت وادار به برخورد با آن ها کنند و امکان تصویربرداری نیز داشتند تا از این صحنه فیلم برداری و در فضای مجازی مطرح کنند که موافقین و مخالفین دولت درگیر شده اند.
علوی تصریح کرد: آن ها بنا داشتند از این عملیات روانی برای انتخابات و اهداف سیاسی خود استفاده کنند.
وی افزود: بعنوان عضو هیات اجرایی انتخابات تلاش دارم تا بر اساس رعایت قانون عمل کنم و در جهت حفظ امنیت انتخابات حرکت نمایم.
وزیر اطلاعات اضافه کرد: افرادی که در این زمینه سرمایه گذاری کرده بودند وقتی دیدند سرمایه شان از بین رفت برای فرار به جلو عنوان کردند که طرفداران دولت می خواستند این کار را انجام دهند ولی این تیشرت ها را دولت برای چه باید علیه خودش بزند و چه بهره برداری دولت از آن می برد.
علوی گفت: ما در برخی از مراسم کاندیداها حضور افرادی را مشاهده کردیم که یک نمونه از این تی شرت ها را پوشیده بودند و در حال پیگیری موضوع هستیم.
وی ادامه داد: پیام من به کاندیداها این است سلامت جامعه، وحدت، انسجام و امنیت جامعه مهم تر از اهداف سیاسی است و نتیجه هر چه باشد رای مردم محترم است ولی اینکه خواسته باشیم با دروغ، جعل و اعمال خلاف رای مردم را با روش های امنیتی و توطئه به نفع اهداف سیاسی خود دنبال کنیم چه ارزشی دارد.
وزیر اطلاعات افزود: این پروژه سوخت و آن ها سعی کردند برای فرار به جلو آن را به دولت نسبت دهند ولی این پروژه از ناحیه کسانی بود که در مقابل دولت بودند.
وزیر اطلاعات در پاسخ به اینکه آیا شورای نگهبان با توجه به جایگاه نظارتی خود می تواند وارد این موضوعات شود؟ گفت: نمی توانیم این گونه مسائل را به نامزدها نسبت دهیم،‌ممکن است ستادهای آن ها چنین اقداماتی کرده باشند و یا طرفداران آن ها باشند که کاندیداها روحشان خبردار نباشد.

**درمورد معدن گلستان یک نفر هم بازداشت نشده است
وزیر اطلاعات همچنین به شایعات و خبرهای کذب درباره بازداشت معدنکاران اشاره کرد و گفت: با توجه به خبرهای منتشره در خصوص بازداشت برخی از معدنچیان تصریح می کنم یک نفر هم در خصوص معدن گرگان و گلستان نه از خانواده ها و نه از کارگران؛ بازداشت نشده است و این خبر از اساس دروغ است.
علوی افزود: چرا افرادی برای اهداف سیاسی متوسل به دروغ می شوند، حتی اعلامیه ای را بعنوان آیت الله نورمفیدی منتشر کردند و ایشان نیز اعتراض داشتند و تکذیبیه آن را در سایتشان قرار دادند.
وی ادامه داد: دستگیری و بازداشت افراد در معدن گلستان دروغ محض است.

Share